Hjælp til blomster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

kimfrit

Mussen2 skriver:

Skal det vær højt lavt, i sol i skygge osv?

det er lige meget faktisk, og de kommer til at stå i sol hele dagen

nogle gode forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

L&V

kimfrit skriver:

jeg prøver lige og google det, tak skal du have

Så lidt

Anmeld

30. maj 2012

Mussen2

kimfrit skriver:

det er lige meget faktisk, og de kommer til at stå i sol hele dagen

nogle gode forslag?

Have hortensia synes jeg er rigtig flotte. Rimlig taknemlige og blomstrer længe

Anmeld

30. maj 2012

kimfrit

Mussen2 skriver:

Have hortensia synes jeg er rigtig flotte. Rimlig taknemlige og blomstrer længe

ej hvor er de flotte, og jeg kan se mit lokale have center skulle have nogle, må ud i weekenden og kigge på dem

tak for det

Anmeld

30. maj 2012

Mussen2

kimfrit skriver:

ej hvor er de flotte, og jeg kan se mit lokale have center skulle have nogle, må ud i weekenden og kigge på dem

tak for det

Velbekomme. De er nemlig rigtig flotte. Elsker dem også i havens krukker og så kommer de igen hvert år de fåes i mange prisklasser. Kan ex. Også fåes i rema 1000 og Silvan

Anmeld

30. maj 2012

kimfrit

Mussen2 skriver:

Velbekomme. De er nemlig rigtig flotte. Elsker dem også i havens krukker og så kommer de igen hvert år de fåes i mange prisklasser. Kan ex. Også fåes i rema 1000 og Silvan

okay, jeg skal i rama og handle i morgen, så må jeg lige se hvad de koster der

Anmeld

30. maj 2012

jydeinden

kimfrit skriver:

Hej piger

Jeg vil gerne plante nogle flotte blomster i mit bed i indkørselen, men jeg er lidt i tvivl om hvilke vil passe bedst, så derfor håber jeg der er nogle gode have mennersker der kan hjælpe lidt.

Det skal være en plante der kan stå ude hele året og komme frem igen og ígen.
Og så skal den jo helst blomster længe og være rigtig pæn.

Hvad anbefaler i ?

På forhånd tak

hvis de skal stå i sol hele dagen er rhodrodon i hvertfald ikke nogen god ide.. bestemte roser kan godt lide meget sol, men der er lidt pasning i form af klipning, gødning og vanding.

hotensiaér som nogen anbefalede, er rigtigt gode til sol, men det kræver at jeres jord er tilpas sur, for at de trives.

Anmeld

30. maj 2012

kimfrit

jydeinden skriver:

hvis de skal stå i sol hele dagen er rhodrodon i hvertfald ikke nogen god ide.. bestemte roser kan godt lide meget sol, men der er lidt pasning i form af klipning, gødning og vanding.

hotensiaér som nogen anbefalede, er rigtigt gode til sol, men det kræver at jeres jord er tilpas sur, for at de trives.

altså sådan noget surbunds muld som rodrondendrumer også står i?

Anmeld

30. maj 2012

jydeinden

kimfrit skriver:

altså sådan noget surbunds muld som rodrondendrumer også står i?

nemlig

det er vigtigt at de står surt, og alt efter hvor surt du stiller dem, skifter de farve kan ikke lige huske om det er den blå der kræver mest surhed, eller om det er den lyserøde

Anmeld

30. maj 2012

kimfrit

jydeinden skriver:

nemlig

det er vigtigt at de står surt, og alt efter hvor surt du stiller dem, skifter de farve kan ikke lige huske om det er den blå der kræver mest surhed, eller om det er den lyserøde

okay jeg høre dem lige ad på planteskolen tak for dit svar, du har rigtig styr på planter, kan huske du også hjalp mig sidst. 1000 tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.