Hjælp til blomster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
21 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

kimfrit

Hej piger

Jeg vil gerne plante nogle flotte blomster i mit bed i indkørselen, men jeg er lidt i tvivl om hvilke vil passe bedst, så derfor håber jeg der er nogle gode have mennersker der kan hjælpe lidt.

Det skal være en plante der kan stå ude hele året og komme frem igen og ígen.
Og så skal den jo helst blomster længe og være rigtig pæn.

Hvad anbefaler i ?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Muffin_girl

kimfrit skriver:

Hej piger

Jeg vil gerne plante nogle flotte blomster i mit bed i indkørselen, men jeg er lidt i tvivl om hvilke vil passe bedst, så derfor håber jeg der er nogle gode have mennersker der kan hjælpe lidt.

Hvad anbefaler i ?

På forhånd tak

Jeg ved ikke så meget .. Men hvad med at køre i Plantorama eller Bauhaus og spørge efter gode råd ?  

Anmeld

30. maj 2012

L&V

kimfrit skriver:

RHej piger

Hvad anbefaler i ?

På forhånd tak

Rohdondendrun kan fås i så mange smukke farver også er den grøn hele året og blomstre smukt øm sommeren. Den skal ikke passes ud over lidt vand i tørkeperioder... Og køb altid på en planteskole da der er gro garsnti

Anmeld

30. maj 2012

kimfrit

AalborgPigen skriver:

Jeg ved ikke så meget .. Men hvad med at køre i Plantorama eller Bauhaus og spørge efter gode råd ?  

jeg var i bauhaus i sidste weekend, hvor der rendte en dum dame rundt og ikke havde "tid" til at stå at svare på spørgsmål hele dagen. Det var det hun sagde, findt tænkte jeg, så kan du rende mig

Jeg prøver lige at kigge på det andet.

Det er mere fordi jeg har bækkenløsning, så jeg gider ikke rende for mange steder, hvis de alligevel ikke gider hjælpe

Anmeld

30. maj 2012

kimfrit

Månsson skriver:

Rohdondendrun kan fås i så mange smukke farver også er den grøn hele året og blomstre smukt øm sommeren. Den skal ikke passes ud over lidt vand i tørkeperioder... Og køb altid på en planteskole da der er gro garsnti

ja dem er vi rigtig glade for, jeg har det som en hæk ude ved vores pool, jeg ville bare gerne prøve noget andet

men tak for dit svar

Anmeld

30. maj 2012

Mussen2

Skal det vær højt lavt, i sol i skygge osv?

Anmeld

30. maj 2012

L&V

kimfrit skriver:

ja dem er vi rigtig glade for, jeg har det som en hæk ude ved vores pool, jeg ville bare gerne prøve noget andet

men tak for dit svar

Hvad så med div. stauder de kommer os igen og igen og breder sig så de dækker godt. Ellers er syren min yndling

Anmeld

30. maj 2012

Muffin_girl

kimfrit skriver:

jeg var i bauhaus i sidste weekend, hvor der rendte en dum dame rundt og ikke havde "tid" til at stå at svare på spørgsmål hele dagen. Det var det hun sagde, findt tænkte jeg, så kan du rende mig

Jeg prøver lige at kigge på det andet.

Det er mere fordi jeg har bækkenløsning, så jeg gider ikke rende for mange steder, hvis de alligevel ikke gider hjælpe

Sikke da et fjols ..  

Så kan jeg godt forstå dig  

Anmeld

30. maj 2012

kimfrit

AalborgPigen skriver:

Sikke da et fjols ..  

Så kan jeg godt forstå dig  

ja og google er bestemt ikke min ven på dette område heheh

Anmeld

30. maj 2012

kimfrit

Månsson skriver:

Hvad så med div. stauder de kommer os igen og igen og breder sig så de dækker godt. Ellers er syren min yndling

jeg prøver lige og google det, tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.