Bryst- tryghed-sult??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2009

Mca<3

Ha præcis ,, så møffer han lidt rundt , bliver små gal , sutter på hånden og banker hovedet ind i brystet .. Men der kan jo heller ikke blive ved at være lige meget mælk i når man sutter i 5 timer Ja ens tålmodighed bliver virkelig afprøvet ,, Der er en fordel .. Jeg går ikke i køkkenet hele tiden for at riste boller mm ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

Mca<3

Karoline skriver:

Tillykke med sønnen

Synes da, at du skal læse lidt i vores store ammesektion

Mvh
Karoline

Tak tak ,,, Det vil jeg gøre ,,

Anmeld

24. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Tanja.. skriver:

Du har nok ret ...
Han ligger der bare og så sutter han lige en gang hver el hver andet minut Men lige nu tænker man bare ,, hva gør man ikke for fredens skyld ??
Men du har også ret i at det klart bliver værre at få ham vendt fra det senere
Inat har han faktisk også ligget mere ved brystetend de andre nætter , det kan være han er ved at udvide tiden ,, suk ,,,,,,,

det er bare præsist det samme der skete her med nichlas... det er så svært at vænne dem af med... min sp sagde at jeg ikke måtte selvom det var rigtig hyggeligt, det ville bide mig selv i r.... senere hen, og det må man sige at det har gjort/gør..men det er bare så svært at lede vær... især når de græder.. men det er jo bedst både for dem og os...

Anmeld

24. april 2009

mortil(nichlasogmathias)

Valle81 skriver:

Min Asta gjorde det også i små perioder. Grunden til de gør det er oftest(normalt) for at øge mælkeproduktionen.

Så vil sige det er gangske normalt, men det skal også være rimeligt og inden for dine grænser. Og det skal ikke stå på for længe. Jeg er ikke helt enig i at de bliver afhængig af bryst eller flaske. Det gjorde min datter på ingen måde. Holdte tidligt med at amme( store sår) omkring da hun var 4 måneder, og derefter fik hun flaske men da hun var 8 mdr gad hun ikke den mere:0)

men er du det mindste i tvivl så spørg Sp eller ring til en jordemor på fødegangen, de vil i hvert fald kunne hjælpe dig:0)

hvis man ikke kan sove og ikke vil andet end at lægge ved brystet og spise og sove, vil jeg da mene det er en lille afhænnighed som de skal vænnes af med.. min søn var afhænnig af at lægge ved mit bryst.. og ku ikke sove uden... så når han bare var en smule træt sku han være ved mig... jeg fik så meget mælk fordi han lå der hele tiden, en halv time så sku han spise eller der sku pumpes ud.. min sp sagde at han ikke måtte lægge der hvis han ikke spiste og han måtte slet ikke falde i søvn, inden han sov sku han i sin seng eller hvor han nu sku ligge... forstil dig hvis din babs havde ligget der mere end 4 mdr??? tror du så ikke hun ville være blive lidt afhænnig??

Anmeld

24. april 2009

Valle81

Der er selvfølgelig stor forskel på situationer, og på os som personer og vores grænser osv.

Men jo jeg mener heller ikke de skal ligger der i 12 timer i streg og at det står på i mange dage eúger eller mere, så afhængighed jo.

Men at øge mælkeproduktionen i perioder, det gør de, og det er en naturlig del af amningen, men det skal jo heller ikke tage ovehånd.

Når Asta gjorde det, stod det på et par dage, og s¨var det ovre. Og havde ikke problemer med at få hende til at sove, når de timer var overstået, hvor hun kun vile være ved bryst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.