Træls oplevelse (BH) skal jeg hente hende hjem igen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Twinklee

Jeg ville tage en snak med lederen og udtrykke min undren over at der kun var medhjælpere -det kan vel heller ikke være fedt for dem. Troede at de fleste institutioner havde regler om, at der skal være uddannet personale til stede. Vores leder deltager ofte i pasningen af ungerne fx. Men få snakket ud med dem, så du ikke går og grubler og det hele hober sig op. Det kan jo være at der var en pædagog på toilettet eller noget andet presserende -altså en naturlig forklaring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Anonym trådstarter

1000 tak for jeres svar allesammen.

Jeg kan fortælle at jeg efter at havde været ved lægen og et smut forbi sygehuset for ned og hentede min datter. Jeg kunne simpelthen ikke bære at efterlade hende der.

Og havde helt sikkert gjort det samme hvis ikke jeg havde fået det som opfordringer fra jer andre

Hun havde heldigvis haft en skøn dag, og var i super humør da jeg hentede hende.

Foruden det har jeg taget en snak med pædagogen på stuen, som vil tage det op til et personale møde. Hun kunne godt forstå mig, og var glad for at jeg kom. Så må vi se hvad der bliver gjort ved det :-) Hvis det sker igen går jeg skridtet videre med det. Børnene skal føle sig trykke ved at være der, og ikke at de er overladt til sig selv.

Men igen. Tak for jeres svar og støtten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.