Hvad skal jeg lave af kyllingeinderfilet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

tarkoflen

Karo skriver:

Kylling i karry

Er ikke så stor fan af karry, men måske hvis jeg laver en thai karry

Tak for dit svar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

tarkoflen

morethanperfect skriver:

Hmm . Jeg ville ligge den i et fad , sammen med rød peberfrugt i tern , løg i tern , en dåse tomatpuré , og hvad du ellers lige har , og så fløde over , og ind i ovnen .. Det smager sååå godt  

Det lyder også lækkert

Tak for hjælpen.

Anmeld

30. maj 2012

tarkoflen

carinabj skriver:

Jeg skal også lave mad med kyllingeinderfiletter i aften og laver en pastasalat...

Jeg skærer kyllingen i tern og steger den i pesto. Kyllingen afkøles lidt og blandes sammen med tomat, mozarella babysalat og pasta... En nem ret, som er hurtig at lave. Kan evt. serveres med brød til.

Uhmm det lyder også dejligt, tak for hjælpen

Anmeld

30. maj 2012

Karo

Ellers kan man pakke fileterne ind i bacon og drysse estragon ud over og stege dem på panden og servere kartofler, brokoli og estragon sovs til.

Anmeld

30. maj 2012

tarkoflen

Karo skriver:

Ellers kan man pakke fileterne ind i bacon og drysse estragon ud over og stege dem på panden og servere kartofler, brokoli og estragon sovs til.

Det lyder også skønt! Hvordan laver du estragon sovs?

Anmeld

30. maj 2012

Karo

tarkoflen skriver:

Det lyder også skønt! Hvordan laver du estragon sovs?

Man tager en hønseboulion og opløser den i madlavningsfløde under varme. 1 spsk. sukker tilsættes og 1 spsk tørret estragon. Sovsen jævnes og smages til med salt og peber.

Hvis kan også bruge halvt fløde og halvt mælk hvis man vil lave den lidt "sundere".

Anmeld

30. maj 2012

LotusCPH

Jeg har tit lavet dem enten i de der maggiposer med krydderier - ellers skåret en lille lomme i siden og fyld med ost og cherrytomater og spinat og så i ovnen og så tilhørende flütes, boller eller toastbrød.. Smør evt. toastbrød med olie og krydderier. og så lav kartoffelmos eller grovpasta til. Gerne også grøntsager. her elsker vi gulerødder og ærter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.