Hvad skal jeg lave af kyllingeinderfilet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.866 visninger
16 svar
0 synes godt om
30. maj 2012

tarkoflen

Hej med jer

Jeg er helt blank med hensyn til aftensmaden, jeg har taget kyllingeinderfilet op af fryseren, så det skal være noget med det, men har I gode ideer så kom endelig med dem

På forhånd mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Fenja09

Kyllingeinderfilet i paprikasauce med kartoffelmos og brød, man kan også lave det med tomat og pasta.

Eller hvad med at lave mexicanske wraps og så tortillachips og guacamole til

/Fenja

Anmeld

30. maj 2012

Maja_4000

Jeg har lige siddet og leget med Rema1000s madplan .. Der er rigtig mange lækre opskrifter med kylling .. Prøv at kigge der

Anmeld

30. maj 2012

tarkoflen

Fenja09 skriver:

Kyllingeinderfilet i paprikasauce med kartoffelmos og brød, man kan også lave det med tomat og pasta.

Eller hvad med at lave mexicanske wraps og så tortillachips og guacamole til

/Fenja

Uhh det er faktisk længe siden vi har fået mexicansk, det er med i overvejelserne

Tak for dine forslag

Anmeld

30. maj 2012

tarkoflen

Maja_4000 skriver:

Jeg har lige siddet og leget med Rema1000s madplan .. Der er rigtig mange lækre opskrifter med kylling .. Prøv at kigge der

Tak, det vil jeg prøve

Anmeld

30. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Skær er revne på langs, kom hvidløgs/ kryder smøreost i, vikel bacon om, læg det på en bund af rodfrugter, drys pinjakerner over. I ovnen på 200 grader i ca 45min.

Wook, med masser af grønsager og nudler. Vh stine

Anmeld

30. maj 2012

tarkoflen

StineW79 skriver:

Skær er revne på langs, kom hvidløgs/ kryder smøreost i, vikel bacon om, læg det på en bund af rodfrugter, drys pinjakerner over. I ovnen på 200 grader i ca 45min.

Wook, med masser af grønsager og nudler. Vh stine

Det er inderfiletter, så det bliver nok en presser, at lægge et snit i den

Men wok er nu også på listen over, ideer

Tak for hjælpen.

Anmeld

30. maj 2012

Karo

tarkoflen skriver:

Hej med jer

Jeg er helt blank med hensyn til aftensmaden, jeg har taget kyllingeinderfilet op af fryseren, så det skal være noget med det, men har I gode ideer så kom endelig med dem

På forhånd mange tak

Kylling i karry

Anmeld

30. maj 2012

morethanperfect

tarkoflen skriver:

Hej med jer

På forhånd mange tak

Hmm . Jeg ville ligge den i et fad , sammen med rød peberfrugt i tern , løg i tern , en dåse tomatpuré , og hvad du ellers lige har , og så fløde over , og ind i ovnen .. Det smager sååå godt  

Anmeld

30. maj 2012

carinabj

Jeg skal også lave mad med kyllingeinderfiletter i aften og laver en pastasalat...

Jeg skærer kyllingen i tern og steger den i pesto. Kyllingen afkøles lidt og blandes sammen med tomat, mozarella babysalat og pasta... En nem ret, som er hurtig at lave. Kan evt. serveres med brød til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.