Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kyllingeinderfilet i paprikasauce med kartoffelmos og brød, man kan også lave det med tomat og pasta.
Eller hvad med at lave mexicanske wraps og så tortillachips og guacamole til
/Fenja
Jeg har lige siddet og leget med Rema1000s madplan .. Der er rigtig mange lækre opskrifter med kylling .. Prøv at kigge der
Fenja09 skriver: Kyllingeinderfilet i paprikasauce med kartoffelmos og brød, man kan også lave det med tomat og pasta. Eller hvad med at lave mexicanske wraps og så tortillachips og guacamole til /Fenja
Maja_4000 skriver: Jeg har lige siddet og leget med Rema1000s madplan .. Der er rigtig mange lækre opskrifter med kylling .. Prøv at kigge der
Skær er revne på langs, kom hvidløgs/ kryder smøreost i, vikel bacon om, læg det på en bund af rodfrugter, drys pinjakerner over. I ovnen på 200 grader i ca 45min.
Wook, med masser af grønsager og nudler. Vh stine
StineW79 skriver: Skær er revne på langs, kom hvidløgs/ kryder smøreost i, vikel bacon om, læg det på en bund af rodfrugter, drys pinjakerner over. I ovnen på 200 grader i ca 45min. Wook, med masser af grønsager og nudler. Vh stine
tarkoflen skriver: Hej med jerJeg er helt blank med hensyn til aftensmaden, jeg har taget kyllingeinderfilet op af fryseren, så det skal være noget med det, men har I gode ideer så kom endelig med dem På forhånd mange tak
Hej med jerJeg er helt blank med hensyn til aftensmaden, jeg har taget kyllingeinderfilet op af fryseren, så det skal være noget med det, men har I gode ideer så kom endelig med dem På forhånd mange tak
Kylling i karry
Hmm . Jeg ville ligge den i et fad , sammen med rød peberfrugt i tern , løg i tern , en dåse tomatpuré , og hvad du ellers lige har , og så fløde over , og ind i ovnen .. Det smager sååå godt
Jeg skal også lave mad med kyllingeinderfiletter i aften og laver en pastasalat...
Jeg skærer kyllingen i tern og steger den i pesto. Kyllingen afkøles lidt og blandes sammen med tomat, mozarella babysalat og pasta... En nem ret, som er hurtig at lave. Kan evt. serveres med brød til.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128