Gaveide til nybagt storesøster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Alexander&Lærke

Og lige en tilføjelse, da min store dreng fik en lillesøster i sommeres var fold også rigtig gode til at huske ham istedet for lillesøster han fik næsten gave af alle som også havde lidt til lillesøster og det blev han rigtig glad for. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Malli

Mette&Alexander skriver:

Og lige en tilføjelse, da min store dreng fik en lillesøster i sommeres var fold også rigtig gode til at huske ham istedet for lillesøster han fik næsten gave af alle som også havde lidt til lillesøster og det blev han rigtig glad for. 

Det vil jeg også sige til folk, at jeg hellere vil ha at de køber noget til den store, end til lillesøster 

Anmeld

29. maj 2012

Kløver

Malli skriver:

Er i dag blevet faster til en skøn lille prinsesse. Vi skal besøge dem i morgen, men skal selvfølgelig ud og finde en lille ting! 

I forvejen har min bror og svigerinde en datter på knapt 3 år og i stedet for at overlæsse den lille ny med gaver, vil jeg hellere købe noget til storesøster, så hun ikke føler sig tilsidesat i alt det her lillesøster-fremvisning. Jeg har selv en datter på knapt 3 år, som til sommer og så skal være storesøster, og jeg vil meget hellere ha at familien køber noget til hende, i stedet for den lille, da vi ikke umiddelbart mangler noget 

Jeg er dog totalt tom for ideer, så ville i kunne foreslå til en nybagt storesøster på knapt 3 år? 

enten en bog om det at få en søster eller bror, eller måske en dukke kunne vække glæde Jeg fik selv en lille dukke med lidt tilbehør, da jeg blev storesøster 1 gang, og var så stolt, så kunne jeg også hjælpe, og være med

Anmeld

30. maj 2012

Malli

Maja84 skriver:

enten en bog om det at få en søster eller bror, eller måske en dukke kunne vække glæde Jeg fik selv en lille dukke med lidt tilbehør, da jeg blev storesøster 1 gang, og var så stolt, så kunne jeg også hjælpe, og være med

Hun er vidst ikke så glad for dukker, men det kunne selvfølgelig være hun kunne blive det

Anmeld

30. maj 2012

Kløver

Malli skriver:

Hun er vidst ikke så glad for dukker, men det kunne selvfølgelig være hun kunne blive det

Kunne være hun synes det var sjovt også at have baby at passe sammen med sin mor

Anmeld

30. maj 2012

Malli

Maja84 skriver:

Kunne være hun synes det var sjovt også at have baby at passe sammen med sin mor

Lige præcis, nu er der ligesom en ide med at ha en dukke 

Anmeld

30. maj 2012

FrkLarsen

Er i dag blevet faster til en skøn lille prinsesse. Vi skal besøge dem i morgen, men skal selvfølgelig ud og finde en lille ting! 

I forvejen har min bror og svigerinde en datter på knapt 3 år og i stedet for at overlæsse den lille ny med gaver, vil jeg hellere købe noget til storesøster, så hun ikke føler sig tilsidesat i alt det her lillesøster-fremvisning. Jeg har selv en datter på knapt 3 år, som til sommer og så skal være storesøster, og jeg vil meget hellere ha at familien køber noget til hende, i stedet for den lille, da vi ikke umiddelbart mangler noget 

Jeg er dog totalt tom for ideer, så ville i kunne foreslå til en nybagt storesøster på knapt 3 år? 

Hvad med sådan et kasseapperat der larmer af pommeren til?  

Ej, en bog med med dyr og lyde ville være en god gave 

Og tillykke med den lille nye niece 

Anmeld

30. maj 2012

Malli

FrkLarsen skriver:

Hvad med sådan et kasseapperat der larmer af pommeren til?  

Ej, en bog med med dyr og lyde ville være en god gave 

Og tillykke med den lille nye niece 

Du har ret det skal helst være noget der larmer, så hun kan overdøve lillesøster. Hi Hi 

Jeg har tænkt mig at tage i BR nu og se om der ikke bare er den helt perfekte storesøster gave 

Anmeld

30. maj 2012

Mor til L&S

Malli skriver:

Min datter bliver selv storesøster i juli og jeg har købt en gave til hende som hun skal ha når vi kommer hjeme med lillebror.

Jeg har købt en lift til hendes dukke (hun leger meget med dukker) så kan hun pakke dukken i liften og jeg lillebror i hans lift

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.