Gaveide til nybagt storesøster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.595 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Malli

Er i dag blevet faster til en skøn lille prinsesse. Vi skal besøge dem i morgen, men skal selvfølgelig ud og finde en lille ting! 

I forvejen har min bror og svigerinde en datter på knapt 3 år og i stedet for at overlæsse den lille ny med gaver, vil jeg hellere købe noget til storesøster, så hun ikke føler sig tilsidesat i alt det her lillesøster-fremvisning. Jeg har selv en datter på knapt 3 år, som til sommer og så skal være storesøster, og jeg vil meget hellere ha at familien køber noget til hende, i stedet for den lille, da vi ikke umiddelbart mangler noget 

Jeg er dog totalt tom for ideer, så ville i kunne foreslå til en nybagt storesøster på knapt 3 år? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

plejer altid at finde en lille fin bog eller noget til større søskende. tænker også at det er hyggeliger at finde en lille ting til storesøster nogle gange. vh stine

Anmeld

29. maj 2012

Malli

StineW79 skriver:

plejer altid at finde en lille fin bog eller noget til større søskende. tænker også at det er hyggeliger at finde en lille ting til storesøster nogle gange. vh stine

Ja, hun vil i hvertfald få mere glæde ud af det, og sikkert også blive lidt ked hvis alle gaver er til lillesøster... En bog kunne være en ide.. 

Anmeld

29. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Malli skriver:

Ja, hun vil i hvertfald få mere glæde ud af det, og sikkert også blive lidt ked hvis alle gaver er til lillesøster... En bog kunne være en ide.. 

ja også med en lille personlig hilsen i fra jer til hende! vh stine

Anmeld

29. maj 2012

Malli

StineW79 skriver:

ja også med en lille personlig hilsen i fra jer til hende! vh stine

Jeg må på jagt efter en lækker "storesøster" bog 

Anmeld

29. maj 2012

tarkoflen

Jeg har givet langt de fleste af tøserne der er blevet storesøster, et tylskørt fra h&m og nogle vinger og de er alle blevet helt vilde måske det var en ide... De er faktisk ikke så dyre, så måske der også kan blive en lille ting til lillesøster

Anmeld

29. maj 2012

Malli

tarkoflen skriver:

Jeg har givet langt de fleste af tøserne der er blevet storesøster, et tylskørt fra h&m og nogle vinger og de er alle blevet helt vilde måske det var en ide... De er faktisk ikke så dyre, så måske der også kan blive en lille ting til lillesøster

Det var faktisk en rigtig sød ide. Det kunne der vidst godt blive råd til  Tak for ideen, jeg vil kigge efter det  i morgen! 

Anmeld

29. maj 2012

tarkoflen

Jeg mener at skørtet koster 40 kr. hvis du køber udklædningsmodellen og så mener jeg vingerne måske koster mellem 60 og 100 kr.
Det er til at overkomme jeg har også nogle gange bare givet skørtet og de synes det er skønt med udklædning

Anmeld

29. maj 2012

Alexander&Lærke

En af mine rigtige gode veninder fik også en pige mere da den store lige var fyldt 3 og ærlig talt så var det svært at finde noget til den bette for de havde jo alt fra den store, så vælgte istedet at gøre lidt ud af en gave til storesøster og det blev til perler+plader og en cy med vuggeviser af søs fenger som hun kunne spiller for lillesøster hvis hun var ked og sæbebobler som puste som lillesøster kunne kigge på... Tror hun blev glad for det... 

Anmeld

29. maj 2012

Malli

tarkoflen skriver:

Jeg mener at skørtet koster 40 kr. hvis du køber udklædningsmodellen og så mener jeg vingerne måske koster mellem 60 og 100 kr.
Det er til at overkomme jeg har også nogle gange bare givet skørtet og de synes det er skønt med udklædning

Min datter på 2 1/2 år, har også et par tylskørter, og hun elsker dem også. Så det var alletiders ide 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.