Fortæl mig vi har truffet det rigtig vælg + gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Sara_S

Mettefpigen skriver:

Som de andre siger så tænker børn slet ikk på det.... Men forstår ikk hvorfor du føler at det hele blir forringet?.... Jeg er selv vokset op i en "ghetto" og jeg synes da selv at jeg er ret "normal" hahaha..... Nu har en ret stort rækkehus men i vores soveværelse har vi heller ikk plads til den helt store seng, og det er fint nok for så tager vi bare en mindre

Gud...!! jeg lyder da lidt snobbet i mit indlæg, gør jeg ikke???? 

Det er ikke så meget området i sig selv (ellers havde vi ikke takket ja til at starte med) - det er mere at her hvor vi er nu, kunne børnene have leget frit på gaden og måske opleve lidt mere udenfor lejlighedens 4 vægge... Men hvad du hvad? Vores kommende lejlighed ligger heller ikke så lang vek fra Søndermarken og Zoo... det kan jo ikke være SÅ slemt, ikke? 

Jeg er selv vokset op i en ikke særlig pænt område i min by i Italien og det er jo også derfor at jeg aldrig har leget udenfor da jeg var lille... det er måske det, jeg er bange for mine børn også skal opleve... Men jeg godt nok heller ikke så sygt overbeskyttende som min egen mor!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

Mettefpigen

Sara_S skriver:

Gud...!! jeg lyder da lidt snobbet i mit indlæg, gør jeg ikke???? 

Det er ikke så meget området i sig selv (ellers havde vi ikke takket ja til at starte med) - det er mere at her hvor vi er nu, kunne børnene have leget frit på gaden og måske opleve lidt mere udenfor lejlighedens 4 vægge... Men hvad du hvad? Vores kommende lejlighed ligger heller ikke så lang vek fra Søndermarken og Zoo... det kan jo ikke være SÅ slemt, ikke? 

Jeg er selv vokset op i en ikke særlig pænt område i min by i Italien og det er jo også derfor at jeg aldrig har leget udenfor da jeg var lille... det er måske det, jeg er bange for mine børn også skal opleve... Men jeg godt nok heller ikke så sygt overbeskyttende som min egen mor!! 

Nææ du lyder ikk snobbet  Folk er forskellige, men ville da bare høre  Jeg er selv vokset op i Vollsmose, og jeg har altid leget ude  Hver evig eneste dag til jeg blev teenager  Så fik man jo nogle andre ting at se til  

Anmeld

29. maj 2012

Nattøs

Sara_S skriver:

Lige præcis! 

Jeg vil hellere have økonomisk sikkerhed osv... men alligevel føler jeg at deres livskvalitet bliver på en el. anden måde forringet... øvøvøv... 

Men tak for dit svar!! Vi har jo takket ja til den nye lejlighed allerede og det hjælper meget at vide at vores beslutning ikke er helt dum! Tak!

Så længe jeres børn ikke er låst inde i lejligheden, så overlever de:-)

Anmeld

30. maj 2012

Twinklee

Jeg er selv opvokset i en 2½ vær lejlighed, hvor min bror og jeg delte det ½ værelse til jeg var ca 10 år. Først der ville jeg meget gerne have mit eget værelse og vi flyttede. Jeg har nogle venner,som ikke kan komme af med deres 3 vær ejerlejlighed og der har forældrene altså indrettet seng i deres walk-in-closet, så ungerne fik hver deres værelse. vi voksne skal jo kun sove i vores soveværelse.

Frb. er et dejligt sted -også for børn. Tag den lille lejlighed og skriv jer op til nogle af de steder I virkelig gerne vil bo, men som har lang venteliste, så kan I måske flytte videre om x antal år og blive i området.

God flytning!

Anmeld

30. maj 2012

Lotus86

Jeg kan 100% godt sætte mig ind i hvordan du føler, det er rigtig svært at flytte fra noget man er glad for. Men som mange andre også har sagt, så er det bare ikke boligen og beliggenheden der er gældende for, om jeres børn har det godt. Frederiksberg er et super lækkert sted, og det er da totalt luksus at have zoologisk have lige ved siden af Rigtig god flytning, er sikker på i nok skal blive glade for det, især med 5000 ekstra om måneden :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.