Mettefpigen skriver:
Som de andre siger så tænker børn slet ikk på det.... Men forstår ikk hvorfor du føler at det hele blir forringet?.... Jeg er selv vokset op i en "ghetto" og jeg synes da selv at jeg er ret "normal" hahaha..... Nu har en ret stort rækkehus men i vores soveværelse har vi heller ikk plads til den helt store seng, og det er fint nok for så tager vi bare en mindre 

Gud...!!
jeg lyder da lidt snobbet i mit indlæg, gør jeg ikke???? 
Det er ikke så meget området i sig selv (ellers havde vi ikke takket ja til at starte med) - det er mere at her hvor vi er nu, kunne børnene have leget frit på gaden og måske opleve lidt mere udenfor lejlighedens 4 vægge... Men hvad du hvad? Vores kommende lejlighed ligger heller ikke så lang vek fra Søndermarken og Zoo... det kan jo ikke være SÅ slemt, ikke? 
Jeg er selv vokset op i en ikke særlig pænt område i min by i Italien og det er jo også derfor at jeg aldrig har leget udenfor da jeg var lille... det er måske det, jeg er bange for mine børn også skal opleve... Men jeg godt nok heller ikke så sygt overbeskyttende som min egen mor!! 
Anmeld