Hvor hårdt skal man kæmpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2012

Den lykkelige

Hov kom lige til at citere en anden højere oppe..
Men jeg synes da bestemt ikke man skal kæmpe hver dag
Men du skal da heller ikke lave om på dig selv..
Du må føle efter om det er det værd.. du skal være glad!!
Pøj pøj med det hele.. håber du finder en løsning der er bedst for dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

2721

Du skal kun fortsætte med at kæmpe, hvis det er det du føler er det rette for DIGMan skal ikke ændre på sig selv. Håber at du finder den rette løsning for dig.Kæmpe knus

Anmeld

30. maj 2012

Københavnermor

Chewy skriver:

Først et stortog dernæst.....

Du skal IKKE lave om på dig selv!

Du er den, du er, og det skal din mand ikke lave om på. At han går og påpeger fejl ved dig, er i virkeligheden nok et udtryk for, at han savner de ting eller andet ved sig selv. Et tomrum han forsøger at udfylde.

Kan du ikke skrive lidt mere... Hvad er det han siger, du skal lave om? og hvordan har du det ellers i jeres forhold? Er du glad? Er han fejlfri? Der er vel lige så mange ting, som han skal lave om, hvor du nøjes?

Altså det må jeg da virkelig erklære mig uenig... Ind imellem SKAL man da lave om på sig selv....

Hvis man har fået dårlige vaner, eller har nogen karaktertræk der ikke er særlige charmerende, eller noget man ved med ens personlighed (f.eks. hvis man har et dårligt temperement), så skal man da altid forsøge at ændre sig til det bedre.. Man kan da ikke forvente at ens partner skal arbejde for at få et forhold til at fungere godt, hvis ikke man er villig til at erkende sine egne fejl og forsøge at ændre dem......

Anmeld

30. maj 2012

Chewy

Nu som Moar skriver:

Altså det må jeg da virkelig erklære mig uenig... Ind imellem SKAL man da lave om på sig selv....

Hvis man har fået dårlige vaner, eller har nogen karaktertræk der ikke er særlige charmerende, eller noget man ved med ens personlighed (f.eks. hvis man har et dårligt temperement), så skal man da altid forsøge at ændre sig til det bedre.. Man kan da ikke forvente at ens partner skal arbejde for at få et forhold til at fungere godt, hvis ikke man er villig til at erkende sine egne fejl og forsøge at ændre dem......

Ja, det er der da ingen der kan være uenig med dig i!!! Men det lyder ikke til, det er den slags TS skal lave om på.

Man skal holde ved sig selv, og det er det jeg mener. Man skal ikke forsøge at være noget, man ikke er!

Anmeld

30. maj 2012

LR85

Anonym skriver:

Hvor hårdt skal man kæmpe for at blive sammen i et forhold?

Skal det være en daglig kamp for at gøre hinanden tilfreds? Er det sådan forhold er?

Jeg er blevet så træt af at kæmpe for at blive til den kvinde som min kæreste ønsker. Alt hvad jeg gør er forkert. Min opdragelse på børnene, det daglige her hjemme, altså alt simpelthen

Hvor meget skal man kæmpe før man kan indse at det nok ikke er det værd??

Hilsen en der har været grædefærdig længe nu

du skal ikke kæmpe mere.

du skal være den du er, gøre det du har lyst til og som selvfølgelig er nødvendigt i forhold til daglige ting.

Du skal ikke ændre alle mulige ting så din kæreste vil være sammen med dig.

¨fortæl ham a hvis han ønsker du skal være en anden, ja så må han jo finde sig en anden, for det er ikke DIG.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.