Hvor hårdt skal man kæmpe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.054 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvor hårdt skal man kæmpe for at blive sammen i et forhold?

Skal det være en daglig kamp for at gøre hinanden tilfreds? Er det sådan forhold er?

Jeg er blevet så træt af at kæmpe for at blive til den kvinde som min kæreste ønsker. Alt hvad jeg gør er forkert. Min opdragelse på børnene, det daglige her hjemme, altså alt simpelthen

Hvor meget skal man kæmpe før man kan indse at det nok ikke er det værd??

Hilsen en der har været grædefærdig længe nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

MLT

Ingen kan fortælle dig, hvor meget du skal kæmpe for at få det til at fungere i jeres forhold. Kun du kan mærke, hvornår der ikke er noget at kæmpe for mere 

Anmeld

29. maj 2012

Chewy

Anonym skriver:

Skal det være en daglig kamp for at gøre hinanden tilfreds? Er det sådan forhold er?

Jeg er blevet så træt af at kæmpe for at blive til den kvinde som min kæreste ønsker. Alt hvad jeg gør er forkert. Min opdragelse på børnene, det daglige her hjemme, altså alt simpelthen

Først et stortog dernæst.....

Du skal IKKE lave om på dig selv!

Du er den, du er, og det skal din mand ikke lave om på. At han går og påpeger fejl ved dig, er i virkeligheden nok et udtryk for, at han savner de ting eller andet ved sig selv. Et tomrum han forsøger at udfylde.

Kan du ikke skrive lidt mere... Hvad er det han siger, du skal lave om? og hvordan har du det ellers i jeres forhold? Er du glad? Er han fejlfri? Der er vel lige så mange ting, som han skal lave om, hvor du nøjes?

Anmeld

29. maj 2012

TeamRocket

Jeg ved det ikke men, selv om du elsker din kæreste, bør du elske dig selv mere. Du har trods alt kendt dig selv længst tid, fortjener du ikke at være glad ?

Anmeld

29. maj 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Jeg vil da sige at selvfølgelig skal man kæmpe i et forhold, men bestemt ikke hverdag.. Og man skal ikke lave om på sig selv.

Synes det lyder til du ihvertfald kunne trænge til en pause fra dit forhold. Men prøv at snak med din kæreste om det i første omgang. Det er stærkt undervurderet det med at snakke - Det er simpelthen så vigtigt at snakke sammen, fortælle hvad man går og tumler med inde i sit hoved ..

Anmeld

29. maj 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ikke så meget hvertfald

Du skal ikke lave om på dig selv, og er han utilfreds må han da bare selv gøre det

Anmeld

29. maj 2012

sabi1979

MLT skriver:

Ingen kan fortælle dig, hvor meget du skal kæmpe for at få det til at fungere i jeres forhold. Kun du kan mærke, hvornår der ikke er noget at kæmpe for mere 

Enig

Anmeld

29. maj 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Jeg ville sige, tænk på dig selv og hvad der er bedst for dine børn.. 

Jeg står i den situation at jeg skal tage en belutning om , om jeg vil blive hos min kæreste og blive ved med at kæmpe og håbe det ændre sig.. eller sige stop og finde et andet sted at bo til det har ændret sig.. (hvis det gør det).. Min far siger hele tiden til mig: Tænk på dig selv og derefter dit barn!!!!

Anmeld

30. maj 2012

fairlady

er det en periode I skal igennem eller får det aldrig nogen ende? Har du snakket med manden om det?

Anmeld

30. maj 2012

Den lykkelige

er det en periode I skal igennem eller får det aldrig nogen ende? Har du snakket med manden om det?

Fejl 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.