Vi har problemer med at vores fælleskonto gerne går i minus sidst på måneden. Rettes op så snart der går penge ind, men i minus går den, og nu siger banken at vi skal til at passe på nu vi ikke har en kassekredit pga. der snart kommer tårnhøje overtræksrenter på.
Min kæreste siger, at så skal vi da bare have en kassekredit. Men jeg er usikker - Jeg er egentlig MEGET sippet hvad angår min økonomi, min kæreste er typen der er mere ligeglad. Da jeg skulle til min 18 års samtale i banken, sagde min mor i halv sjov/halv alvor, at hvis de nævnte ordet kassekredit skulle jeg skrige "VOLDTÆGT!" og flygte

Blot for at understrege for dårlig en idé sådan en var.
Jeg har svært ved at forstå helt det der står inde på bankens hjemmeside. Min kæreste har en kassekredit, men jeg tror faktisk ikke han helt er klar over hvad det indebærer.
Så er der ikk nogen der vil fortælle mig ALT om kassekredit? Hvad er det? Hvad er fordele? Hvad er ulemper? Hvordan fungerer det? HELT nede på idiot og børneniveau, tak! Jeg ønsker ikke at spørge min bank, for jeg stoler ikke på de helt sandfærdigt vil fortælle mig alle de negative ting ved det..
Anmeld