Kay skriver:
puhhh kan godt mærke at de daglige gå ture med hunden tager længere og længere tid... og vi kan ikke lege de samme lege når vi er ude og gå længere...
maven er ved at væe godt stor og bækkenet værker... men det bliver hendes energi nevou jo ikke mindre af... 
hun elsker at kaste bold... men det vridder dumt i mit bækken... har dog en "kaste arm" så jeg kan kaste bolden et stykke uden at vride... for ellers bliver det jo ik længere end 2 meter hvis jeg kun skal bruge armen og ik resten af kroppen...
når vi er ude og gå, går vi et lille stykke med snor på, over i en park hvor hunde må gå frit... når vi går frit øver jeg hende (lidt af vejen) i at gå pænt ved siden af mig...
når jeg har brug for an pause og sidder på en bænk kaster jeg godbidder ud på græsset hun kan søge efter...
og i dag fandt vi på en ny leg, hvor jeg kaster en bold ud i noget højt græs så hun skal søge efter den... (igen kun de her 2 meter)
hvad dælen kan jeg mere gøre? har i gode ideer til aktiviteter jeg ellers kan lave med hende uden at et går ud over mit bækken??
Årh hvor jeg kender problemet... Jeg kan jo så ikke engang gå med hunden, da jeg har fået forbud mod det af min JM... Her for lidt over en uge siden gjorde jeg det alligevel, hvilket resulterede i et kæmpe vrid i ryggen (pga en dum kat der skulle jagtes mens han var i snor), og har haft problemer i den side jeg fik vriddet i, lige siden.. Så det er forbudt at gå med ham alene fra nu af... Og kæresten orker ikke meget mere end en halv times gåtur når han kommer hjem efter 10 timers arbejde....
Jeg spreder også mad og godbidder ud på græsset, leger med ham det jeg nu kan, og træner lidt, men han bliver bare så hurtig ufokuseret, fordi tingene keder ham efter kort tid.... Så her er det også bare rigtig svært at få ham aktiveret ordentlig...
Glæder mig til jeg har født og kan tage ham med ud og gå med barnevognen et par timer om dagen.... 
Anmeld