kartoffel porre suppe Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

B&J

aarhusmor skriver:

Det var så lidt. Hvis du vil have en lidt kraftigere suppe, så skal du bare smide skroget ned i suppen og give det en time mere.

Bliver den for kraftig kan du altid tilsætte lidt vand.

Jeg kommer nogengange en suppeterning i alligevel, bare for at give det lidt mere salt og kraft. Der er ingen tvivl om at supper på oksekød og knogler er lidt kraftigere

ihhhh altså mums det skal jeg altså helt sikkert lave....

men kunne vandet fryses ved du det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

aarhusmor

B&J skriver:

ihhhh altså mums det skal jeg altså helt sikkert lave....

men kunne vandet fryses ved du det?

Det kan det sagtens

Du skal lige huske at når der kommer sådan noget gråligt skum på suppen skal det lige fjernes. Bedst er det at bruge en hulské, men en alm. kan også bruges

Anmeld

29. maj 2012

B&J

aarhusmor skriver:

Det kan det sagtens

Du skal lige huske at når der kommer sådan noget gråligt skum på suppen skal det lige fjernes. Bedst er det at bruge en hulské, men en alm. kan også bruges

Tjek det husker jeg og har lige fortalt kæresten det og han siger MUMS.. ej hvor lækkert JUBII det skal prøves

Anmeld

29. maj 2012

aarhusmor

B&J skriver:

Tjek det husker jeg og har lige fortalt kæresten det og han siger MUMS.. ej hvor lækkert JUBII det skal prøves

Og hvis du får lyst til at gå videre engang og lave kød og melboller, så er det faktisk ikke så svært at lave selv (Bare lidt svært at få dem små nok)

Anmeld

29. maj 2012

B&J

aarhusmor skriver:

Og hvis du får lyst til at gå videre engang og lave kød og melboller, så er det faktisk ikke så svært at lave selv (Bare lidt svært at få dem små nok)

hov har du opskrifter på det for det lyder jo også spænde

Anmeld

29. maj 2012

aarhusmor

B&J skriver:

hov har du opskrifter på det for det lyder jo også spænde

Jeg havde ikke lige selv opskriften liggende, men fandt lidt på nettet:

http://www.gallerivinde.dk/opskrifter/4_DAGES_GRYDE/Dag1_K%C3%B8d-_og_melboller.aspx

Anmeld

29. maj 2012

B&J

aarhusmor skriver:

Jeg havde ikke lige selv opskriften liggende, men fandt lidt på nettet:

http://www.gallerivinde.dk/opskrifter/4_DAGES_GRYDE/Dag1_K%C3%B8d-_og_melboller.aspx

taak super spænde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.