Lidt kreativt jeg har lavet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Aabye

Jeg har ellers lige fundet 100l krøyer kugler for 129 kr.. Det er da ikke galt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

Tona

Line - med Bobben skriver:

Jeg havde også tænkt mig at putte pelset garn på min.. Lige pt har jeg søgt garnrester hos forskellige familie medlemmer.. 
Og ellers kigger jeg på lidt forskelligt.. Min bliver så udelukkende i drengefarver, og nu er der jo snart forskellige markeder, så kan det være man kan finde nogle billige sækkestole og snuppe krøyer kuglerne derfra.. Har ellers lige smidt en KÆMPE hundepude ud der var fyldt med krøyer.. Den var endda helt ny og aldrig brugt fordi kræet ikke gad bruge den.. 

Nå ja, god ide med markeder. Du må meget gerne lægge et billede ind af dit dyr når den er færdig...det kunne være sjovt at se den  Jeg tænkte på bagefter at man måske skulle have lavet halen spids, men det kan du jo selv om 

Anmeld

30. maj 2012

Aabye

Amandas-mor skriver:

Nå ja, god ide med markeder. Du må meget gerne lægge et billede ind af dit dyr når den er færdig...det kunne være sjovt at se den  Jeg tænkte på bagefter at man måske skulle have lavet halen spids, men det kan du jo selv om 

Jeps.. På min bliver halen spids og hovedet rundt men stadig lidt spidst i det,.. Jeg holder jo levende slanger hjemme.. SÅ den må gerne være bare lidt anatomist korrekt i udseendet.. :p griner

Anmeld

30. maj 2012

Tona

Jeps.. På min bliver halen spids og hovedet rundt men stadig lidt spidst i det,.. Jeg holder jo levende slanger hjemme.. SÅ den må gerne være bare lidt anatomist korrekt i udseendet.. :p griner

Så tror jeg at det vil blive ekstra sjovt for din søn når han kender til slanger i forvejen

Den skal  nok blive rigtig fin

Anmeld

30. maj 2012

Rebecca55

Amandas-mor skriver:

Sovepose til Amanda.

Strikkede kinesere. Det er risposer.

Poser til Amandas legemad og hendes lego. Lavet af dynebetræk fra genbrug.

Strikket slange. Den er 2 meter lang ca i forskellige farver og forskelligt effektgarn. Amanda elsker den.

Hånddukken Mogens. Lavet af en sok 

Super kreativt... Hvad har du som for i soveposen ?

Anmeld

30. maj 2012

Tona

Super kreativt... Hvad har du som for i soveposen ?

Mener du hvad der gør den varm? Der er pladevat imellem.

Hvis du mener "bagsiden" så er det bare almindeligt bommuld stof ikke noget særligt og det er så helt lyserødt 

Anmeld

30. maj 2012

Rebecca55

Amandas-mor skriver:

Mener du hvad der gør den varm? Der er pladevat imellem.

Hvis du mener "bagsiden" så er det bare almindeligt stof ikke noget særligt

Ja det var hvad der gør den varm...) Tror jeg stjæler din ide, hvis det er ok ! Vi skal på camping til sommer og der ville sådan nogle jo være perfekte.

Anmeld

30. maj 2012

Tona

Jeg har ellers lige fundet 100l krøyer kugler for 129 kr.. Det er da ikke galt..

Øj det var billigt! Hvor henne da?

Anmeld

30. maj 2012

Tona

Rebecca55 skriver:

Ja det var hvad der gør den varm...) Tror jeg stjæler din ide, hvis det er ok ! Vi skal på camping til sommer og der ville sådan nogle jo være perfekte.

Ja men det er du da velkommen til  

Jeg har bare klippet det ud som det skal være og så syet begge sider sammen som et lag stof og så pladevat og så et lag stof mere. Man skal huske at sy nogle lange baner ned gennem begge sider før man syer den sammen, således at pladevattet ikke bulker sig sammen når man vasker den. Oppe ved skuldrene er den ikke syet sammen, men der er så syet bændler i ligesom man kender det fra sengetøj sådan at den er nem at trække på og binde bagefter. Det kunne sikkert også have været trykknapper

Her er lidt flere billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. maj 2012

Rebecca55

Amandas-mor skriver:

Ja men det er du da velkommen til  

Jeg har bare klippet det ud som det skal være og så syet begge sider sammen som et lag stof og så pladevat og så et lag stof mere. Man skal huske at sy nogle lange baner ned gennem begge sider før man syer den sammen, således at pladevattet ikke bulker sig sammen når man vasker den. Oppe ved skuldrene er den ikke syet sammen, men der er så syet bændler i ligesom man kender det fra sengetøj sådan at den er nem at trække på og binde bagefter. Det kunne sikkert også have været trykknapper

Her er lidt flere billeder.

Ej hvor fedt, tusind tak for hjælpen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.