Lidt kreativt jeg har lavet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.827 visninger
26 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Tona

Sovepose til Amanda.

Strikkede kinesere. Det er risposer.

Poser til Amandas legemad og hendes lego. Lavet af dynebetræk fra genbrug.

Strikket slange. Den er 2 meter lang ca i forskellige farver og forskelligt effektgarn. Amanda elsker den.

Hånddukken Mogens. Lavet af en sok 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Aj hvor er du kreativ og hvor er det nogle søde ting
Jeg gad godt at kunne strikke så pænt så det lignede dit!!

Anmeld

29. maj 2012

Tona

Anjamichell skriver:

Aj hvor er du kreativ og hvor er det nogle søde ting
Jeg gad godt at kunne strikke så pænt så det lignede dit!!

Tak

Anmeld

29. maj 2012

Aabye

Ej den er da genial den slange.. Vil du ikke tage et billede af den og smide op hvor man kan se hele slangen.. Hvad har du som fyld i den?

Anmeld

29. maj 2012

Tona

Line - med Bobben skriver:

Ej den er da genial den slange.. Vil du ikke tage et billede af den og smide op hvor man kan se hele slangen.. Hvad har du som fyld i den?

Her er dyret i fuld figur  Jeg havde en masse garnrester jeg skulle have brugt til noget.

Den er stoppet ud med gamle t-shirts som manden er vokset fra  Det fungerer fint og det gør den sådan lidt fast og kompakt hvilket er smart nok for så kan Amanda rigtig sidde op ad den eller ligge ovenpå den osv fordi den ikke giver sig så meget

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. maj 2012

Aabye

Amandas-mor skriver:

Her er dyret i fuld figur  Jeg havde en masse garnrester jeg skulle have brugt til noget.

Den er stoppet ud med gamle t-shirts som manden er vokset fra  Det fungerer fint og det gør den sådan lidt fast og kompakt hvilket er smart nok for så kan Amanda rigtig sidde op ad den eller ligge ovenpå den osv fordi den ikke giver sig så meget

Ej ved du hvad.. Den er simpelthen helt fantastisk.. Må igang med at lave sådan en til lille manden som han kan tumle med.. Det vil han sikkert synes er sjovt.. :p 

Anmeld

29. maj 2012

Tona

Line - med Bobben skriver:

Ej ved du hvad.. Den er simpelthen helt fantastisk.. Må igang med at lave sådan en til lille manden som han kan tumle med.. Det vil han sikkert synes er sjovt.. :p 

Tak for de pæne ord

Den er strikket på rundpind og det syntes jeg virker nemmest at gøre også. Bagefter har jeg syet foer i den af et gammelt lagen, sådan at fyldet ikke kan arbejde sig ud gennem strikken. Tungen er hæklet.

Den er også ret god til at lægge rundt langs kanten af en kravlegård eller seng

Anmeld

29. maj 2012

Aabye

Jamen det var jo lige det jeg tænkte.. At den kunne være god som en slags sengerand.. og at han kan hive den med på gulvet for at lege hvis det er det han har lyst til.. 

Hvilken str pind har du strikket den på.. ? 

Anmeld

29. maj 2012

Tona

Jamen det var jo lige det jeg tænkte.. At den kunne være god som en slags sengerand.. og at han kan hive den med på gulvet for at lege hvis det er det han har lyst til.. 

Hvilken str pind har du strikket den på.. ? 

Jeg tror nok at det var pind nr. 5 og vist nok 60 masker jeg slog op. Men det med pinden vil jo afhænge af hvilket garn du vælger. Jeg kan stort anbefale effektgarn med "pels" til nogle af felterne og i det hele taget det at garnet føles forskelligt fra felt til felt. Det virker til at more Amanda at det føles forskelligt når man aer på den

Oprindeligt havde jeg drømt om at fylde dem med krøjer-kugler (hvordan staves det?) for det ville være fedt. Men jeg var for nærig.

I øvrigt er der en lille klokke i slangens hovede som jeg nappede fra et gammelt legetæppe der skulle ud. Så den ringler når hun trækker i den

Anmeld

29. maj 2012

Aabye

Amandas-mor skriver:

Jeg tror nok at det var pind nr. 5 og vist nok 60 masker jeg slog op. Men det med pinden vil jo afhænge af hvilket garn du vælger. Jeg kan stort anbefale effektgarn med "pels" til nogle af felterne og i det hele taget det at garnet føles forskelligt fra felt til felt. Det virker til at more Amanda at det føles forskelligt når man aer på den

Oprindeligt havde jeg drømt om at fylde dem med krøjer-kugler (hvordan staves det?) for det ville være fedt. Men jeg var for nærig.

I øvrigt er der en lille klokke i slangens hovede som jeg nappede fra et gammelt legetæppe der skulle ud. Så den ringler når hun trækker i den

Jeg havde også tænkt mig at putte pelset garn på min.. Lige pt har jeg søgt garnrester hos forskellige familie medlemmer.. 
Og ellers kigger jeg på lidt forskelligt.. Min bliver så udelukkende i drengefarver, og nu er der jo snart forskellige markeder, så kan det være man kan finde nogle billige sækkestole og snuppe krøyer kuglerne derfra.. Har ellers lige smidt en KÆMPE hundepude ud der var fyldt med krøyer.. Den var endda helt ny og aldrig brugt fordi kræet ikke gad bruge den.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.