pseudo-tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Her i huset er der 16 mdr imellem mine... INGEN er overset og den store er aldrig jaloux.. Han er også over det med at pyldre og hænge.. 

Jeg tror ikke på at at der nogensinde er noget barn der har taget skade af 1 søster/bror.. Når vi ikke snakker om en børneflok på i forvejen 4-5 stk.

Det er hårdt arbejde til tider da de jo begge er små og ikke kan alting selv. 

De leger fantastisk sammen og Ene har haft en fantastisk start i VS da storebror i forvejen var der 

Lyder fantastisk !  Ja kan forestille mig det er lidt hårdt når de begge er små. Men hvor dejligt at de er så glade for hinanden! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2012

maria_wlt

Anonym skriver:

Lyder fantastisk !  Ja kan forestille mig det er lidt hårdt når de begge er små. Men hvor dejligt at de er så glade for hinanden! 

Ja de er glade men Ene får også nogen "høvle" nogen gange.. Tristan synes ikke altid at hun er sjov når hun stjæler hans biler.. 

Får da lige et billed af bavianerne... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

maria_wlt skriver:

Ja de er glade men Ene får også nogen "høvle" nogen gange.. Tristan synes ikke altid at hun er sjov når hun stjæler hans biler.. 

Får da lige et billed af bavianerne... 

Nej de er jo heller ikke sjovt  

De er da bare dejlige de to 

Anmeld

29. maj 2012

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Jeg har sådan tænkt lidt på, når nu de bliver ældre, og teenagere, om problemer der kan opstå, hvis den ene er 14 og den anden 15 eller i den stil, ville det mest naturlige være at de har samme regler for hvad de må og hvornår og hvad tid de skal i seng osv, eller bliver det med den aldersfoskel? Tænker bare der måske kunne komme mange konflikter hvis de må det samme langt hen af vejen og hele opvæksten igennem, men så pludselig bliver der forskel, eller, ja hvis du forstår hvad jeg mener ?  

Jeg tror det er rigtig vigtigt at man opdrager og sætter grænserne for det enkelte barn - individuelt.

Her har de ikke samme regler for hvad de må og ikke må. Storesøster hører langt oftere efter end lillebror og så er der bare flere ting man kan få lov til og hurtigere få lov til end vis man ikke høre efter.

På samme måde bliver de når de bliver teenagere - hvis de ikke følger de regler der bliver sat op - f.eks hvis der er fast hjemtidspunkt fra byen i -15-17 års alderen - jamen så kommer man bare ikke afsted el lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.