Anonym skriver:
hej de damer 
jeg er måske gravid igen. vores datter er 7 mdr gammel. det er ikke planlagt hvis jeg er gravid, men jeg ville IKKE have det godt med en abort.
derfor tænkte jeg på om jer der kender til / har børn tætte op af hinanden, om hvilke fordele og ulemper der er ?
jeg selv tænker om vores datter kunne føle sig overset når der så hurtigt kommer en lille ny?
på forhånd tak 
Jeg har et hold pseudo tvillinger med 15 mdr imellem.
Den sidste var bestemt ikke planlagt men abort var ikke aktuelt for mig så selvfølgelig skulle vi da den lille spire..
I dag er ungerne 4 & 3 år gamle. De har rigtig meget ud af hinanden men kan også være hinandens værste fjender.
Da vi fik nummer 2 - skal man huske at den ældste stadig er meget lille trods den er blevet storesøster/bror. Vi inddragede så meget som muligt hende i at være med, f.eks når der skal skiftes ble osv. Der udover gjorde vi meget i at jeg havde ammet af til når hun kom hjem fra inst. så hun ikke hele tiden skulle se lillebror i mors arme men at der også var plads til hende og at man kunne tage imod hende med åbne arme og krammere.
En handle tur kunne gøre underværker med mor for sig selv. Jeg synes ikke rigtig vi oplevede at hun var så farsyg for ham kunne hun hele tiden gå til hvis det var.
Jeg har en gang oplevet at hun har ryddet sofabordet for diverse ifb. med jeg sad og ammede og ikke liiige kunne hjælpe og hun derfor lige skulle vise hvem der så havde bukserne på

Men skriv endelig hvis der noget specifikt du gerne vil vide..
Anmeld