Hvor mange flasker ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

onlyme

Hej :-)

min søn på 10 mdr begyndte for en 20 dage siden ikke rif´gtig at ville have sine flasker,.
Jeg ''tvang'' dem så i ham fordi han ikke er begyndt at spise så meget af kartofler rugbrød mm,.
´Begyndte så at tilbyde ham rigtig mad oftere,.
Havde så en veninde på besøge i Lørdags fra mg som sagde hendes søn kun fik morgen og aften'flaske,.
Det har vi så prøvet de sidste 2 dage, det er også gået nogenlunde, han spiser en flaske om morgenen på 200ml og igen til aften men han har så kun spist de godt 150ml om aftenen,.
Hans far siger så til aften at der jo står på mme at han skal have 3 flasker a 200ml om dagen,.

Jeg er bare så nervøs for om han får det han kan spise på en dag, nu han kun får de 2 flasker om dagen,.!

Hvad spiser jeres 10 mdr's ''baby'' på sådan en dag, mht mme ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Clisolka

onlyme skriver:

min søn på 10 mdr begyndte for en 20 dage siden ikke rif´gtig at ville have sine flasker,.
Jeg ''tvang'' dem så i ham fordi han ikke er begyndt at spise så meget af kartofler rugbrød mm,.
Havde så en veninde på besøge i Lørdags fra mg som sagde hendes søn kun fik morgen og aften'flaske,.
Det har vi så prøvet de sidste 2 dage, det er også gået nogenlunde, han spiser en flaske om morgenen på 200ml og igen til aften men han har så kun spist de godt 150ml om aftenen,.
Hans far siger så til aften at der jo står på mme at han skal have 3 flasker a 200ml om dagen,.

Jeg er bare så nervøs for om han får det han kan spise på en dag, nu han kun får de 2 flasker om dagen,.!

Da Isabella var 8 mrd. nægtede hun flasken, så da hun var 10 mrd fik hun ikke MME mere, men fik dråber i stedet og spiste det samme som os 

Anmeld

28. maj 2012

onlyme

Babymor2010 skriver:

Da Isabella var 8 mrd. nægtede hun flasken, så da hun var 10 mrd fik hun ikke MME mere, men fik dråber i stedet og spiste det samme som os 

Okay,. Så jeg burde ikke være nervøs for om det er for lidt mme han får ?
Hva er det for nogle dråber ?

Anmeld

28. maj 2012

Mor-til-asta-09

onlyme skriver:

Da Asta var 7 mdr stoppede vi med flasken herhjemme, så hun fik kun "rigtig" mad som os...

Anmeld

28. maj 2012

onlyme

Mor-til-asta-09 skriver:

Da Asta var 7 mdr stoppede vi med flasken herhjemme, så hun fik kun "rigtig" mad som os...

Tak for svar,. er straks mere rolig mht til det

Anmeld

28. maj 2012

Aagaard

onlyme skriver:

Milja er 8 mrd og får kun mælk 2 gange om dagen og så jerndråber fordi det er brystmælk

Anmeld

28. maj 2012

Mor-til-asta-09

onlyme skriver:

Tak for svar,. er straks mere rolig mht til det

er derfor vi er her

Anmeld

28. maj 2012

Mother-love

Isabella stoppede med at få flaske da hun var knap 8 mdr der ville hun ikke have mere. Og man siger bare at de skal have 500 ml mælkeprodukter indtil de er 1 år. De skal ikke nødvendigvis have mme.

Anmeld

28. maj 2012

onlyme

michelledam skriver:

Isabella stoppede med at få flaske da hun var knap 8 mdr der ville hun ikke have mere. Og man siger bare at de skal have 500 ml mælkeprodukter indtil de er 1 år. De skal ikke nødvendigvis have mme.

Så mælk og yoghurt kan sagten erstatte ?

Anmeld

28. maj 2012

Happiness

Lukas får 2 flasker, nogle gange kun 1. Han får en ved 22 tiden, og igen ved 5 tiden. Han får så sødmælk til nogle af måltiderne. 

Edit: Lukas er 10mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.