Desperate housewifes :o) Hvad for et afsnit er vi nået til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Zafir

MAJ*MOR skriver:

nåh okay Jamen så er jeg da ikk den eneste under 30 som godt kan li en god gang matador

krøniken.. ja, men ikke nær så god som Matador

Jeg æææææææælsger også matador (men jeg er over 30 ) Vi har lige set hele serien her for halvanden måned siden. Det var først gang vi viste den til Idun Yay. det var et hit!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Jeg æææææææælsger også matador (men jeg er over 30 ) Vi har lige set hele serien her for halvanden måned siden. Det var først gang vi viste den til Idun Yay. det var et hit!

åhr, det kan jeg godt huske vi skrev lidt om... Hvordan tog hun serien? Det er jo (FANDEME) vigtigt at hun ka li den serie

Anmeld

28. maj 2012

Zafir

MAJ*MOR skriver:

åhr, det kan jeg godt huske vi skrev lidt om... Hvordan tog hun serien? Det er jo (FANDEME) vigtigt at hun ka li den serie

Hun var VILD med den... Det var hende der lige sagde, hver aften: Aiiii... skal vi liiiige tage et afsnit mere?

Anmeld

28. maj 2012

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Hun var VILD med den... Det var hende der lige sagde, hver aften: Aiiii... skal vi liiiige tage et afsnit mere?

hvor er det fedt at høre.. Jeg var jo selv samme alder, da jeg blev introduceret for det - og kan ik slippe det nu! Glæder mig til Alberte om 5 års tid kan se det.. og håber hun gider det hihi.

Anmeld

28. maj 2012

Zafir

MAJ*MOR skriver:

hvor er det fedt at høre.. Jeg var jo selv samme alder, da jeg blev introduceret for det - og kan ik slippe det nu! Glæder mig til Alberte om 5 års tid kan se det.. og håber hun gider det hihi.

Det gør hun nok

Anmeld

28. maj 2012

maria_wlt

MAJ*MOR skriver:

Det er da det jeg skal... Ene og Tristan får det som baggrundsstøj fra nu af 

De SKAL elske den serie... Matador

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.