Desperate housewifes :o) Hvad for et afsnit er vi nået til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
25 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Zafir

Jeg er to uger bagud!!! - ARGH sker aldrig, men vi har bare ligget vandret i luften de sidste onsdage...

Så er det jeg tænker: I aften skal jeg catche op, så jeg er med på onsdag. Men hvilket afsnit skal jeg se fra?

help me plz...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Frk.S

Jeg bliver nødt til at starte med at skuffe dig med at det ikke kommer på onsdag - det holder pause, og starter først til efteråret.
MEN så har du da god tid til at indhente.

Det afsnit der var i onsdags er afsnit 12 i sæson 8 (what's the good of being good).

Jeg så det heller ikke selv i onsdags, da jeg var på ferie, så det afsnit har jeg også til gode. Hvor ser du det henne??

Anmeld

28. maj 2012

Zafir

Frk.S skriver:

Jeg bliver nødt til at starte med at skuffe dig med at det ikke kommer på onsdag - det holder pause, og starter først til efteråret.
MEN så har du da god tid til at indhente.

Det afsnit der var i onsdags er afsnit 12 i sæson 8 (what's the good of being good).

Jeg så det heller ikke selv i onsdags, da jeg var på ferie, så det afsnit har jeg også til gode. Hvor ser du det henne??

Ihh tak

jeg ser det på google -> free tv project. Så finder jeg det hele

Så kan vi se det 'sammen' i aften

Anmeld

28. maj 2012

L&V

Zafir skriver:

Ihh tak

Ska man ikke ha en "konto" der for at se?

Anmeld

28. maj 2012

Frk.S

Zafir skriver:

Ihh tak

Hmm.... hvad hedder den side du kommer ind på så?

Den jeg kommer ind på beder om mine kreditkortoplysninger selvom det er gratis. De skriver at der ikke bliver trukket noget. Ja, flot hvad skal i så have oplysningere for? Tro på det.

Anmeld

28. maj 2012

maria_wlt

Jeg har set hele SKIDTET på nettet... LOVE IT... Total tude afsnit de fleste... desværre en MEGET dårlig afslutning...

Anmeld

28. maj 2012

Vidunderligeunger

maria_wlt skriver:

Jeg har set hele SKIDTET på nettet... LOVE IT... Total tude afsnit de fleste... desværre en MEGET dårlig afslutning...

har du set dem alle? For det har jeg nemlig.. Og ja, lorte afslutning.. Tror du der kommer en film måske?

Anmeld

28. maj 2012

maria_wlt

MAJ*MOR skriver:

har du set dem alle? For det har jeg nemlig.. Og ja, lorte afslutning.. Tror du der kommer en film måske?

Ja dem alle.. Tror faktisk det var et link du havde ligget ind eller måske også havde skrevet på

Ja slutning er meget mærkelig og lidt "for vild"

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se en film...

Anmeld

28. maj 2012

Vidunderligeunger

maria_wlt skriver:

Ja dem alle.. Tror faktisk det var et link du havde ligget ind eller måske også havde skrevet på

Ja slutning er meget mærkelig og lidt "for vild"

Jeg kunne faktisk godt tænke mig at se en film...

det skal nok passe, er total vild med den serie.. Kan du evt. anbefale et alternativ, nu det er slut :/ (sex and the city har jeg set)..

Anmeld

28. maj 2012

maria_wlt

MAJ*MOR skriver:

det skal nok passe, er total vild med den serie.. Kan du evt. anbefale et alternativ, nu det er slut :/ (sex and the city har jeg set)..

Der er ikke rigtig nogen serie der rigtig minder om den... 

Jeg mangler også lidt at falde i staver over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.