neeeeeeeeeeeeeeeeeeej! )':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

hvad er din msn ?

Gå ind i min profil og der skriv brev og så skriv der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Anonym trådstarter

ungmorher:-) skriver:

Gå ind i min profil og der skriv brev og så skriv der

nix der er en grund til jeg er Ano

Anmeld

28. maj 2012

Kofoed.

Skal lige forstå dig rigtig. Du har tidligere fået en sa, selvom du havde spiral og fik en ny og er muligvis gravid igen?

Anmeld

28. maj 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

nix der er en grund til jeg er Ano

Ok

Anmeld

28. maj 2012

Flødebollen

Kofoed. skriver:

Skal lige forstå dig rigtig. Du har tidligere fået en sa, selvom du havde spiral og fik en ny og er muligvis gravid igen?

Nej, hun fik en abort og fik efterfølgende lagt spiral op, hun nu fandt ud af i dag, er faldet ud. Derfor mulighed for graviditet.

Jeg har aldrig haft en spiral, men burde man ikke kunne mærke at den faldt ud??

Anmeld

28. maj 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

NEJ! NEEJ NEEEJ!!!

- jeg har lige været igennem en abort! og det viser sig at min spiral slet ik er blevet placeret korrekt - og er kommet ud i forbindelse med samleje! lægen der lavede indgrebet på mig, sagde der var en chance for den ville ryge ud - da vi lagde den op efter aborten! men hellere tage chancen, end at lade hver, så valgte at få den oplagt på stedet! OG MAN TÆNKER ALTID , DET SKER BARE IKKE FOR MIG! og nu sidder jeg her og er skide nervøs... for jeg kan bare ikke klare mere nu...... jeg ved godt chancen er minimal - men hvis og hvis ! nu skete det her )': og aborten var svær - hvis jeg er gravid - aner jeg ikke hvordan jeg skal forholde mig til noget længere og min mor + kommunen!!!!

Dit indlæg virker bare som om, vi skulle kende til din historie. Du skriver det sådan meget internt :med kommunen og min mor.. " tror det er derfor, mange forveksler dig.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Kathepige skriver:

Nej, hun fik en abort og fik efterfølgende lagt spiral op, hun nu fandt ud af i dag, er faldet ud. Derfor mulighed for graviditet.

jo jeg mærkede det i dag da jeg havde sex med min kæreste.. Men den har åbenbart ikke siddet rigtigt siden oplæggelsen...

Ja okey, i må undskylde at i forveksler mig med en anden

Anmeld

28. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

NEJ! NEEJ NEEEJ!!!

- jeg har lige været igennem en abort! og det viser sig at min spiral slet ik er blevet placeret korrekt - og er kommet ud i forbindelse med samleje! lægen der lavede indgrebet på mig, sagde der var en chance for den ville ryge ud - da vi lagde den op efter aborten! men hellere tage chancen, end at lade hver, så valgte at få den oplagt på stedet! OG MAN TÆNKER ALTID , DET SKER BARE IKKE FOR MIG! og nu sidder jeg her og er skide nervøs... for jeg kan bare ikke klare mere nu...... jeg ved godt chancen er minimal - men hvis og hvis ! nu skete det her )': og aborten var svær - hvis jeg er gravid - aner jeg ikke hvordan jeg skal forholde mig til noget længere og min mor + kommunen!!!!

håber ikke at du er gravid og håber ikke du kommer i sådan en kedelig situation igen.

held og lykke. krydser fingre for dig. 

Anmeld

28. maj 2012

Kofoed.

Kathepige skriver:

Ok, så er jeg helt med.

Nej det er ikke sikkert man kan det, desværre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.