neeeeeeeeeeeeeeeeeeej! )':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.084 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

NEJ! NEEJ NEEEJ!!!

- jeg har lige været igennem en abort! og det viser sig at min spiral slet ik er blevet placeret korrekt - og er kommet ud i forbindelse med samleje! lægen der lavede indgrebet på mig, sagde der var en chance for den ville ryge ud - da vi lagde den op efter aborten! men hellere tage chancen, end at lade hver, så valgte at få den oplagt på stedet! OG MAN TÆNKER ALTID , DET SKER BARE IKKE FOR MIG! og nu sidder jeg her og er skide nervøs... for jeg kan bare ikke klare mere nu...... jeg ved godt chancen er minimal - men hvis og hvis ! nu skete det her )': og aborten var svær - hvis jeg er gravid - aner jeg ikke hvordan jeg skal forholde mig til noget længere og min mor + kommunen!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

NEJ! NEEJ NEEEJ!!!

- jeg har lige været igennem en abort! og det viser sig at min spiral slet ik er blevet placeret korrekt - og er kommet ud i forbindelse med samleje! lægen der lavede indgrebet på mig, sagde der var en chance for den ville ryge ud - da vi lagde den op efter aborten! men hellere tage chancen, end at lade hver, så valgte at få den oplagt på stedet! OG MAN TÆNKER ALTID , DET SKER BARE IKKE FOR MIG! og nu sidder jeg her og er skide nervøs... for jeg kan bare ikke klare mere nu...... jeg ved godt chancen er minimal - men hvis og hvis ! nu skete det her )': og aborten var svær - hvis jeg er gravid - aner jeg ikke hvordan jeg skal forholde mig til noget længere og min mor + kommunen!!!!

Skriv lige privat

Anmeld

28. maj 2012

Mutti2B

Hold da op . Så har I vel brugt kondomer efter den faldt ud for at undgå graviditet?
Men hvis du er den samme anonyme som tidligere har skrevet om abort pga kommunen og familie, så kan jeg forstå i et af dine tidligere indlæg at du har fortrudt og rent faktisk gerne vil være gravid igen . Jeg kan ikke helt hitte ud af dig

Anmeld

28. maj 2012

Faith

Mutti2B skriver:

Hold da op . Så har I vel brugt kondomer efter den faldt ud for at undgå graviditet?
Men hvis du er den samme anonyme som tidligere har skrevet om abort pga kommunen og familie, så kan jeg forstå i et af dine tidligere indlæg at du har fortrudt og rent faktisk gerne vil være gravid igen . Jeg kan ikke helt hitte ud af dig

Nej jeg er altså osse virkelig forvirret

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

nej det er ikke mig med alle de ano indlæg

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Nej det er IKKE mig med alle de ano indlæg !

nej for var meget hurtigt holdt op med at bløde og kondommet var ikke lige det vi tænke så meget over da jeg havde en spiral og ingen af os havde sygdomme...

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

ungmorher:-) skriver:

Skriv lige privat

hvad er din msn ?

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

pga min mor er fordi hun ikke kan lide min kæreste.... kommunen er der pga min kæreste har taget stoffer for nogle år tilbage

Anmeld

28. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Nej det er IKKE mig med alle de ano indlæg !

nej for var meget hurtigt holdt op med at bløde og kondommet var ikke lige det vi tænke så meget over da jeg havde en spiral og ingen af os havde sygdomme...

Men hvis du ved at spiralen er faldet ud, må I da have tænkt over at bruge anden beskyttelse?

Grunden til at jeg kunne tro at du var den samme anonyme er fordi nævner: nylig abort, kommunen har været ind over og så din mor

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

Men hvis du ved at spiralen er faldet ud, må I da have tænkt over at bruge anden beskyttelse?

Grunden til at jeg kunne tro at du var den samme anonyme er fordi nævner: nylig abort, kommunen har været ind over og så din mor

der er jo mange der får hjælp af en eller anden grund vil jeg tro.. kan jeg ikke gøre mig klog på... Men min mor kan bare ikke lide min kæreste.... og kommunen holder øje med ham efter vi har fået barn fordi han har været inde i noget rod med stoffer og hash.......

jamen jeg har først lige opdaget det i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.