Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Solstrålebørn skriver: Dagen i dag med det luftige vejr kan jeg godt lide, når der er helt vindstille bryder jeg mig ikke om.. Er lidt en kræsenpind når det handler om sommervejret.. Idag laver jeg og min familie ikke det vilde, jo farmand er på arbejde.. Vi andre herhjemme flyder egentlig bare på sofaen og nyder roen, spiser og sover lidt og spiser lidt igen og sover lidt.. Ren og skær en rigtig hyggedag... Hvad laver du? Der er sikkert nogle der plejer de ømme hår efter pinsefrokost?
Dagen i dag med det luftige vejr kan jeg godt lide, når der er helt vindstille bryder jeg mig ikke om.. Er lidt en kræsenpind når det handler om sommervejret..
Idag laver jeg og min familie ikke det vilde, jo farmand er på arbejde.. Vi andre herhjemme flyder egentlig bare på sofaen og nyder roen, spiser og sover lidt og spiser lidt igen og sover lidt..
Ren og skær en rigtig hyggedag...
Hvad laver du?
Der er sikkert nogle der plejer de ømme hår efter pinsefrokost?
vi har været på stranden idag, Sååååå lækkert !!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har været på natur legeplads med gode venner og madpakker. Nu er vi gået i haven for at plante ærter. Bagefter ska vi grille vh stine
LouiseRH skriver: Slapper af Burde egentlig få gjort rent - men jeg magter det ikke
Slapper af Burde egentlig få gjort rent - men jeg magter det ikke
Må indrømme at jeg synes det er for at gøre rent i...
Vi skulle vidst gå en kølig uge i møde... Så der skal jeg have givet hele hytten en kærlig omgang...
Darling<3 skriver: Overvejer at starte min fødsel Gider ikke svede og være møg sur mere!.!
Overvejer at starte min fødsel Gider ikke svede og være møg sur mere!.!
Jeg ved udmærket hvordan du har det... Var selv gravid sidste sommer...
MelikkazMoar skriver: vi har været på stranden idag, Sååååå lækkert !!
Vejret har også lige været der til det...
StineW79 skriver: Vi har været på natur legeplads med gode venner og madpakker. Nu er vi gået i haven for at plante ærter. Bagefter ska vi grille vh stine
Det lyder til at have været en rigtig hyggelig dag..
Ploffer skriver: Læser til matematik eksamen... Skal op imorgen 8:36
Læser til matematik eksamen... Skal op imorgen 8:36
Ih spændende... Held og lykke...
LilleChelle skriver: Vi slapper af herhjemme. Jeg var egentlig gået igang med en bog om klikkertræning af hund igår, men nu har kæresten hugget bogen. Så nu sidder jeg her.
Vi slapper af herhjemme.
Jeg var egentlig gået igang med en bog om klikkertræning af hund igår, men nu har kæresten hugget bogen.
Så nu sidder jeg her.
Fik du hugget bogen tilbage?
- skriver: Vi har slappet af og badet i bassin de sidste par dage. Så i dag cyklede vi bare Fredericia til Middelfart. Rigtig dejlig tur.
Vi har slappet af og badet i bassin de sidste par dage.
Så i dag cyklede vi bare Fredericia til Middelfart. Rigtig dejlig tur.
Hvor hyggeligt...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128