Hvad laver I den sidste dag i pinsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Solstrålebørn

NinaNymannMadsen skriver:

ja det er ganske hyggeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Kay

Solstrålebørn skriver:

Ja det er forståeligt.. Men jeg stjæler den altså ikke... 

nej... men kunne jo være en anden kom og stjal den... den er nemlig ret så dejlig...

Anmeld

28. maj 2012

Dot D

Solstrålebørn skriver:

Det er virkelig også et dejligt vejr, det lufter dejligt her hvert fald... 

Også her, skønt... Nyd dagen

Anmeld

28. maj 2012

MyLove E

Solstrålebørn skriver:

Dagen i dag med det luftige vejr kan jeg godt lide, når der er helt vindstille bryder jeg mig ikke om..  Er lidt en kræsenpind når det handler om sommervejret.. 

Idag laver jeg og min familie ikke det vilde, jo farmand er på arbejde.. Vi andre herhjemme flyder egentlig bare på sofaen og nyder roen, spiser og sover lidt og spiser lidt igen og sover lidt..  

Ren og skær en rigtig hyggedag... 

Hvad laver du? 

Der er sikkert nogle der plejer de ømme hår efter pinsefrokost? 

Vi er i sommerhus med min mands familie..Vi har lige været på stranden. Min søns første strandtur og han var helt vild med det bare kravle ud i vandet:-):-) Der var meget lav vandet.. Så det var skønt:-):-)

Nu har vi ligge lagt os lidt(søn, mig og min 2 niecer )

Og i aften har farmor og farfar inviteret os alle ud og spise:-):-)

Anmeld

28. maj 2012

Solstrålebørn

Kay skriver:

nej... men kunne jo være en anden kom og stjal den... den er nemlig ret så dejlig...

Nu frister du jo lidt, til at jeg skal komme og nærstudere den... 

Anmeld

28. maj 2012

Solstrålebørn

Dot D skriver:

Også her, skønt... Nyd dagen

Jeps, vil nyde den i fuldt ud.. 

Anmeld

28. maj 2012

Solstrålebørn

Tauf skriver:

Vi er i sommerhus med min mands familie..Vi har lige været på stranden. Min søns første strandtur og han var helt vild med det bare kravle ud i vandet:-):-) Der var meget lav vandet.. Så det var skønt:-):-)

Nu har vi ligge lagt os lidt(søn, mig og min 2 niecer )

Og i aften har farmor og farfar inviteret os alle ud og spise:-):-)

Årh hvor hyggeligt... 

Anmeld

28. maj 2012

Troldemommi

Jeg er lige ved at rette i min Bacheloropgave, skal aflevere på torsdag og mangler lige de sidste småting.

Monica

Anmeld

28. maj 2012

Jibbe

Jeg hentede Frej kl 9 imorges - han havde sovet ved sin farmor og farfar i nat da jeg havde lukkevagt på job. Min sidste vagt inden barslen starter idag så jeg har nydt natten helt alene - og sovet fantastisk.
Så kom en af mandens venner og slog vores græs - jeg kunne ikke starte græsslåmaskinen... Så når manden ikke kan komme hjem fra søen er det godt man har hans skønne venner og forældre til hjælp!
Nu sover frej middagslur - det gør jeg også om lidt og så tror jeg bare vi skal nyde at være lidt hjemme i haven og hygge totalt frej og jeg. Totalt lækkert!!

Anmeld

28. maj 2012

Fenja09

Vi laver ikke særlig meget idag, synes vi har lavet noget alle de andre dage, så idag er ren afslapning. Bettepigen sover til middag, kæresten ligger på den ene sofa og jeg på den anden. Dog skal vi en tur ud at gå her senere, man bliver så træt af at lave ingenting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.