Når der står sådan her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

"opsigelsen skal ske skriftligt"

Kan det så også være på en email?? Eller skal de ske per brev??
Jeg står og skal opsige min lejlighed, og brevet SKAL nå at være dem i hænde inden den 1 juni, så opsigelsen udløber til september..

Men når der ikke står direkte i lejekontrakten om det skal ske pr brev eller andet, men bare at det skal ske skriftligt, er det så ligemeget hvordan det bliver skriftligt??

På forhånd tak for hjælpen..

Jeg vil mene at det er skriftlig når det også er pr. email... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

FrkT

Det er ikke nok pr. mail, nej... så kan du i hvert fald nemt risikere at komme til at betale for de måneder. De skal have din underskrift på et dokument og du skal have deres underskrift på det samme dokument, for at du er sikret ikke at komme til at betale for de 3 måneder. Hvis du ikke får deres underskrift på dokumentet, så kan de gå ind og sige at de først har fået det langt senere, men hvis du skriver datoen på dokumentet, altså at du siger op pr. 1. juni med udflytning til 1. september, og du så sætter dit navn og underskrift og deres navn(e) og underskrift(er), så er du sikret, og så kan de ikke gøre noget.... 

Anmeld

28. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

"opsigelsen skal ske skriftligt"

Kan det så også være på en email?? Eller skal de ske per brev??
Jeg står og skal opsige min lejlighed, og brevet SKAL nå at være dem i hænde inden den 1 juni, så opsigelsen udløber til september..

Men når der ikke står direkte i lejekontrakten om det skal ske pr brev eller andet, men bare at det skal ske skriftligt, er det så ligemeget hvordan det bliver skriftligt??

På forhånd tak for hjælpen..

nej du kan ikke gøre det via mail, da du ikke kan skrive under via mail. Uden underskrift vil den ikke være gyldig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.