Når der står sådan her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

"opsigelsen skal ske skriftligt"

Kan det så også være på en email?? Eller skal de ske per brev??
Jeg står og skal opsige min lejlighed, og brevet SKAL nå at være dem i hænde inden den 1 juni, så opsigelsen udløber til september..

Men når der ikke står direkte i lejekontrakten om det skal ske pr brev eller andet, men bare at det skal ske skriftligt, er det så ligemeget hvordan det bliver skriftligt??

På forhånd tak for hjælpen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

pemiro

Anonym skriver:

Jeg står og skal opsige min lejlighed, og brevet SKAL nå at være dem i hænde inden den 1 juni, så opsigelsen udløber til september..

Men når der ikke står direkte i lejekontrakten om det skal ske pr brev eller andet, men bare at det skal ske skriftligt, er det så ligemeget hvordan det bliver skriftligt??

du kan eventuelt skrive opsigelsen i et worddokument, og så vedhæfte det i en mail. det er også skriftligt i hvert fald.

Anmeld

28. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Grunden til, at den skal være skriftlig, er som regel, at de skal have din underskrift.
Så en email er ikke nok medmindre du scanner ind, hvor du har skrevet under

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

du kan eventuelt skrive opsigelsen i et worddokument, og så vedhæfte det i en mail. det er også skriftligt i hvert fald.

super..

Forventes der at man skriver hvorfor man vil opsige??

Anmeld

28. maj 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Mail er ikke godt nok. Når man skriver det skal ske skriftligt, er det fordi din underskrift skal være på.

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

PT skriver:

Grunden til, at den skal være skriftlig, er som regel, at de skal have din underskrift.
Så en email er ikke nok medmindre du scanner ind, hvor du har skrevet under

Nej okay, så må jeg nok hellere få det skrevet idag, og få det smidt afsted som rekommanderet imorgen..

Anmeld

28. maj 2012

pemiro

Anonym skriver:

super..

Det tror jeg bestemt ikke det gør...
Det kommer jo ikke dem ved, hvilken grund der ligger til opsigelsen..

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

Mail er ikke godt nok. Når man skriver det skal ske skriftligt, er det fordi din underskrift skal være på.

Så får jeg det skrevet med det samme, så det kan sendes rekommanderet imorgen, så jeg ved de har det dagen efter, og dvs inden den 1

Anmeld

28. maj 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Så får jeg det skrevet med det samme, så det kan sendes rekommanderet imorgen, så jeg ved de har det dagen efter, og dvs inden den 1

Super. Held og lykke

Anmeld

28. maj 2012

mpr

Anonym skriver:

super..

Nej det vedkommer ikke dem hvorfor du vil flytte Men du skal have din underskrift på dokumentet så hvis du vil sende det på mail så skal du skrive det i hånden og scanne det ind så det er med i emailen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.