det er nu svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Anonym trådstarter

sabi1979 skriver:

Hej

Jeg syntes du skal give det en chance Da min mand og jeg begyndte at komme sammen havde han en datter på 6,5 år og der var hårde tider og dejlige tider, vi kæmpede for at få det til at køre og vi har nu været sammen i snart 14 år og gift i snart 7 år og jeg har et skide godt forhold til min papdatter der nu er 20 år, jeg betragter hende som min egen  

det lyder dejligt..

men synes bare hele tiden jeg kun hører om problemer med nogen der har børn fra tidligere.. derfor jeg altid har haft udlukkede den mulighed for mange ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg synes det er godt du gør dig nogle tanker for det ER jo lidt en anden sag når der er et barn indblandet. Kan du forholde dig til at barnet altid vil komme som nr 1 for ham? Og at der er en mor et sted? Personligt ville jeg ikke være bange hvis bare manden er sød og dejlig men jeg har også selv et barn. Jeg ved at min kæreste havde en periode hvor han bare syntes at det var træls at der var en far til min dreng som jeg jo er nødt til at forholde mig til - men han er faldet så godt ind i rollen og min dreng elsker ham

ja er helt indforstået med at hans pige kommer før mig.. og det kan jeg os godt forstå og sådan vil det jo være med alle.. og er jo os godt klar over han skulle kunne snakke med moren til hende.. men det nok den jeg har det sværste med..

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Det skader da ikke at give det en chance..

Man skal aldrig sige aldrig  ;D

neej nemlig.. men hhar altid sagt jeg aldrig skulle det..

Anmeld

28. maj 2012

sabi1979

Anonym skriver:

det lyder dejligt..

men synes bare hele tiden jeg kun hører om problemer med nogen der har børn fra tidligere.. derfor jeg altid har haft udlukkede den mulighed for mange ..

Hej man kan ikke undgå konflikter i sådan en situation, min papdatter har de første mange år mig og min mand var sammen,  have sin mor og far sammen igen og kørte os op imod hinanden, men vi kæmpede for vores kærlighed og vandt og jeg har det bare sådan at hvis man elsker hinanden så kæmper man  Held og lykke med dit valg 

Knus Sabrina

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

sabi1979 skriver:

Hej man kan ikke undgå konflikter i sådan en situation, min papdatter har de første mange år mig og min mand var sammen,  have sin mor og far sammen igen og kørte os op imod hinanden, men vi kæmpede for vores kærlighed og vandt og jeg har det bare sådan at hvis man elsker hinanden så kæmper man  Held og lykke med dit valg 

Knus Sabrina

Det nu mere. Jeg hører mange problemer med selve eksen end med børene.. 

Anmeld

29. maj 2012

sabi1979

Anonym skriver:

Det nu mere. Jeg hører mange problemer med selve eksen end med børene.. 

ok ja nogle af ekserne kan være nogle stride k........ men det lyder meget til at du allerede har bestemt dig, for hvis du har så meget tvivl nu, hvordan bliver det så ikke hvis i begynder et forhold Held og lykke

Sabrina

Anmeld

29. maj 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

ved ikke om den ligger i den rigtig´..

men sagen er den jeg er begyndt og flirte rigtig meget med en jeg mødte i byen i fredags. (er single)

nå men han bliver 27 og jeg bliver 20.. men han har så barn fra tidligere men ved ikke helt hvordan jeg ville kunne med en der har barn tidligere da jeg altid har haft det at jeg ikke ville. men synes virkelig bare han er sød..

så ved ikke om jeg skal stoppe det eller om jeg bare må prøve..

årh jeg måtte lige ud med det

Synes da du skal give det en chance

Der går vel også lidt før han lader dig møde sit barn, så kan du jo starte med at finde ud af om han er noget

Men kan godt følge dig, jeg kunne ikke være sammen med en der har børn, gider ikke danse med en måske umulig x, som jeg ALDRIG ville slippe af med hvis nu det ikke fungerede. Men der er vi jo så forskellige

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Synes da du skal give det en chance

Der går vel også lidt før han lader dig møde sit barn, så kan du jo starte med at finde ud af om han er noget

Men kan godt følge dig, jeg kunne ikke være sammen med en der har børn, gider ikke danse med en måske umulig x, som jeg ALDRIG ville slippe af med hvis nu det ikke fungerede. Men der er vi jo så forskellige

lige præcis har jeg det os sådan der..

men der kører bare så mange tanker i mit hovede

Anmeld

29. maj 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

lige præcis har jeg det os sådan der..

men der kører bare så mange tanker i mit hovede

Det er jo meget nyt, så giv dig selv lov til at tænke over det

Anmeld

29. maj 2012

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Det er jo meget nyt, så giv dig selv lov til at tænke over det

ja der er ikke andet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.