det er nu svært

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
22 svar
0 synes godt om
28. maj 2012

Anonym trådstarter

ved ikke om den ligger i den rigtig´..

men sagen er den jeg er begyndt og flirte rigtig meget med en jeg mødte i byen i fredags. (er single)

nå men han bliver 27 og jeg bliver 20.. men han har så barn fra tidligere men ved ikke helt hvordan jeg ville kunne med en der har barn tidligere da jeg altid har haft det at jeg ikke ville. men synes virkelig bare han er sød..

så ved ikke om jeg skal stoppe det eller om jeg bare må prøve..

årh jeg måtte lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

men sagen er den jeg er begyndt og flirte rigtig meget med en jeg mødte i byen i fredags. (er single)

nå men han bliver 27 og jeg bliver 20.. men han har så barn fra tidligere men ved ikke helt hvordan jeg ville kunne med en der har barn tidligere da jeg altid har haft det at jeg ikke ville. men synes virkelig bare han er sød..

Det skader da ikke at give det en chance..

Man skal aldrig sige aldrig  ;D

Anmeld

28. maj 2012

FrkZier

Anonym skriver:

det ville da være dumt at stoppe det hvis du er glad for ham, giv det en chance - tag det stille og roligt nu der er et barn indblandet!

Anmeld

28. maj 2012

Solstrålebørn

Jeg selv har stået i sådan en situation... Jeg valgte at prøve da jeg dengang var rigtig vild med ham... Jeg synes det var svært at komme ind i et forhold med et barn fra et tidligere forhold.. Det holdte så os knap et halvt år... 

Synes da du skal give det en chance... 

Anmeld

28. maj 2012

LR85

Anonym skriver:

Du kan jo bare flirte videre med ham. Men nu du ved han har et barn, kan du jo lade være a gå i 'gifte-tanker' og lige give jer gid tid til a finde ud af hvordan forelskelsen udvikler sig

Anmeld

28. maj 2012

sabi1979

Hej

Jeg syntes du skal give det en chance Da min mand og jeg begyndte at komme sammen havde han en datter på 6,5 år og der var hårde tider og dejlige tider, vi kæmpede for at få det til at køre og vi har nu været sammen i snart 14 år og gift i snart 7 år og jeg har et skide godt forhold til min papdatter der nu er 20 år, jeg betragter hende som min egen  

Anmeld

28. maj 2012

DitteFisk

Jeg synes det er godt du gør dig nogle tanker for det ER jo lidt en anden sag når der er et barn indblandet. Kan du forholde dig til at barnet altid vil komme som nr 1 for ham? Og at der er en mor et sted? Personligt ville jeg ikke være bange hvis bare manden er sød og dejlig men jeg har også selv et barn. Jeg ved at min kæreste havde en periode hvor han bare syntes at det var træls at der var en far til min dreng som jeg jo er nødt til at forholde mig til - men han er faldet så godt ind i rollen og min dreng elsker ham

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det ville da være dumt at stoppe det hvis du er glad for ham, giv det en chance - tag det stille og roligt nu der er et barn indblandet!

tager det os stille og roligt..

har ikke travlt men tankerne flyver bare igennem hovedet på mig fordi jeg altid har sagt jeg ikke skulle være sammen med en med barn..

men han forstår os bare hvor vigtig min uddannelse er og han er ikke skræmt væk af det vil tage så mange år osv..

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Jeg selv har stået i sådan en situation... Jeg valgte at prøve da jeg dengang var rigtig vild med ham... Jeg synes det var svært at komme ind i et forhold med et barn fra et tidligere forhold.. Det holdte så os knap et halvt år... 

Synes da du skal give det en chance... 

ved slet ikke hvordan det er og være i et forhold med et barn ..

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Du kan jo bare flirte videre med ham. Men nu du ved han har et barn, kan du jo lade være a gå i 'gifte-tanker' og lige give jer gid tid til a finde ud af hvordan forelskelsen udvikler sig

går skam heller ikke i sådan nogle tanker. men han har sagt han gerne vil have en fast kæreste og gerne snart ville have flere børn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.