Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JanetBJ skriver: Waaauw, du er fanme'r dygtig! jeg kunne ikke selv have lavet sådan nogle lækre kager har set et par tråde fra dig herinde med kager, og jeg er virkelig imponeret! ;D
Waaauw, du er fanme'r dygtig! jeg kunne ikke selv have lavet sådan nogle lækre kager har set et par tråde fra dig herinde med kager, og jeg er virkelig imponeret! ;D
Tusind tak for de meget søde ord!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Polkaprik skriver: Tusind tak
Tusind tak
Velbekomme
Polkaprik skriver: En kage til nogle dejlige mennesker der blev gift i alt hemmelighed<3 Er glad for at jeg måtte lave deres kage:-) Tillykke Silja og Adam! Bruden havde selv valgt designet og synes den blev rigtig sød. Indeholder: Chokoladebunde med ekstra chokolade, hindbærmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant. 35 kuv. En kage der faktisk var rigtig smuk, men desværre ikke tager sig så godt ud på disse billeder:-( Piiv...Nå men...Indeholder:Lyse bunde, hindbærmousse og daimcreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant.70 kuv. Alle mine kager kan se her http://kageverden.dk/ Kurser kan bestilles her http://minkageverden.dk/ Rigtig dejlig Pinse til jer alle!
En kage til nogle dejlige mennesker der blev gift i alt hemmelighed<3 Er glad for at jeg måtte lave deres kage:-) Tillykke Silja og Adam! Bruden havde selv valgt designet og synes den blev rigtig sød. Indeholder: Chokoladebunde med ekstra chokolade, hindbærmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant. 35 kuv.
Wow hvor er den smuk !
AalborgPigen skriver: Wow hvor er den smuk !
Hold op nogle fantastiske kager
Må man spørge om hvordan du har lavet de Fabric flowers har du en udstikker eller noget??
Hilsen Susanne
Sdalholm skriver: Hold op nogle fantastiske kager Må man spørge om hvordan du har lavet de Fabric flowers har du en udstikker eller noget?? Hilsen Susanne
Tusind tak!
De er skåret og stencileret efter en skabelon og tørret i en specielt formet flamingocup
De er rigtig smukke BEGGE TO
Har du malet med pensel på den sidste kage? Og har du bare brugt almindelig pastafarve fortyndet?
Ansemusen skriver: De er rigtig smukke BEGGE TO Har du malet med pensel på den sidste kage? Og har du bare brugt almindelig pastafarve fortyndet?
Ja det er malet direkte på kagen med pastafarveblandet op med lige klar alkohol
Polkaprik skriver: Tusind tak Ja det er malet direkte på kagen med pastafarveblandet op med lige klar alkohol
Lige dele, eller lidt alkohol?
Synes altså den er smadder flot! Men jeg kender udemærket det med, at en kage tager sig langt bedre ud live end på billeder - det er som om kameraet afslører enhver lille "fejl" - præcis som med os mennesker *griner*
Heldigvis så ER det jo live-resultatet, som er det vigtigste
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128