Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
En kage til nogle dejlige mennesker der blev gift i alt hemmelighed<3 Er glad for at jeg måtte lave deres kage:-) Tillykke Silja og Adam! Bruden havde selv valgt designet og synes den blev rigtig sød. Indeholder: Chokoladebunde med ekstra chokolade, hindbærmousse og tobleronecreme. Smurt op med PSC og pyntet med fondant. 35 kuv.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de flotte. Læste din status på fb med havearbejde, indne jeg nåede videre tænkte jeg nå ingen kager denne weekend, men jo. Fatter ikke du når det hele og så så flotte resultater.
Det fad med hjerterne på, hvor har du købt det henne, og ca pris
Lullaby skriver: Du er bare en skrapsak..
Du er bare en skrapsak..
iris-mor skriver: Hvor er de flotte. Læste din status på fb med havearbejde, indne jeg nåede videre tænkte jeg nå ingen kager denne weekend, men jo. Fatter ikke du når det hele og så så flotte resultater. Det fad med hjerterne på, hvor har du købt det henne, og ca pris
Årh hvor er du sød Tusind tak!
Der er altid liiiiige tid til et par kager
De er virkelig flotte
Baagøe skriver: De er virkelig flotte
Tusind tak
Waaauw, du er fanme'r dygtig! jeg kunne ikke selv have lavet sådan nogle lækre kager har set et par tråde fra dig herinde med kager, og jeg er virkelig imponeret! ;D
PT skriver: Smukke kager
Smukke kager
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128