Er SÅ frustreret :( (langt!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

KakaoDrik

Det lyder til at du godt ved hvad der foregår. Han er faldet for en anden. Han skriver ting til hende han ved er grænseoverskredet,ellers var beskederne ikke blevet slettet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

MortilElias2010

Alarm alarm alarm alarm!  

Det er sgu svært at se andet end utroskab i disse beskrivelser af din mands opførsel. 

Jeg ville sige at alarmklokkerne både lyser rødt og larmer! 

Og den følelse har du tydeligvis også selv, men vil helst ikke komme til den konklusion alene fordi det er for hårdt at tænke på, så derfor spørger du herinde! Forstår dig godt! Hold nu op, du kan ikke have det ret godt lige nu.. 

Du må spørge ham lige ud og henvend dig til omtalte pige også.. Hun kan jo vel knap undgå at vide hvem der bor overfor... 

Jeg håber det bare er en ko på isen  Selvom jeg virkelig har svært ved at se hvad dette ellers skulle kunne være... 

Anmeld

27. maj 2012

FruK

Synes som de andre, at det lugter meget af at noget er galt. 

En ting undrer mig dog; hvis han hat været dig utro og vil lyve om det, hvorfor så fortælle dig, at han var så sent hjemme og at hun var med?? Han kunne vel have sagt at han var hjemme alene meget tidligere...?!

Tænker om det kan være helt uskyldigt, siden han har fortalt det - men så er det godt nok svært at forklare de slettede beskeder mm...

Har du konfronteret ham med alle de ting, du skriver her? 

Jeg tænker at du må have en fornemmelse af, om han lyver, hvis du spørger ham face to face.

Kan det være ham, der har fået et lille crush på hende, uden at se har lavet noget og måske uden at det er gengældt...?

Anmeld

27. maj 2012

Krussedulle

Jeg ville give ham ren besked, og fortælle at når han pludselig opfører sig sådan, fra en dag til en anden, ja så bliver du mistænksom!

Jeg syntes altså også at det lyder som om at der er ugler i mosen! desværre!

Håber du får en forklaring og en afklaring!

Anmeld

27. maj 2012

Solstrålebørn

Som de andre også skriver, det lugter det der.. 

Anmeld

28. maj 2012

AnneP

FØRST KÆMPE KRAM!!!!!!!

Og ja det lyder ikke helt godt, MEN syntes at du, indendu bliver helt "bims" at du skulle fortælle ham hvad du oplever, og at du gerne vil have af vide om det bare er noget du bilder dig ind, eller om der er noget! 

Hvis nu du skulle have svært ved at snakke med ham uden at blive sur og gå i totalt angreb (har nemlig selv den "fantastiske egenskab, og det ender ofte med at det bliver noget rod) så kan du måske skrive det til ham i et brev du be'r ham om at læse, brug evt dette indlæg (måske lettere omskrevet)

Håber du får svar!

venter spænt på update.

Og endnu flere kram til dig!!!

Anmeld

28. maj 2012

JanetBJ

Jeg skal ikke sidde og sige om han er utro eller ej, men når han opfører sig så mystisk må der være et eller andet galt .. Bare det at han har sovet på sofaen så mange nætter nu, lugter laaangt væk af fis og humbug ..

Jeg ville nok snakke med ham, konfrontere ham med min mistanke og muligvis (meget sikkert) smide ham ud .. INGEN fortjener at blive holdt for nar ..

Anmeld

29. maj 2012

TeamRocket

Jeg ville ikke gå ud af tråden uden lige at sende et kram, håber du er OK

Anmeld

29. maj 2012

Ditte-3

jeg tror også der forgår noget der ikke skal og syntes også du skal tag en snak med ham eller hin om hvad der forgår

du får lige et kram med her fra

Anmeld

29. maj 2012

Vivian87

Jeg håber i har fået snakket og at der ikke var noget men ville
Ikke bare smutte uden et kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.