I får lige historien fra begyndelsen.
Lørdag skal manden og jeg i byen hver for sig og i hver sin by. Jeg var sammen med nogle tøser og han var sammen med nogle kammerater. Det går også fint nok og jeg har en kanon aften med dem jeg er sammen med. Jeg skriver så til manden nogle gange bare for at høre om de hygger sig og sådan noget, men han svarer måske en enkel gang efter lang tid. Det er så også fint nok hvis han nu ikke kan høre eller mærke sin mobil.
Men jeg tager så hjem fra byen kl 5 som jeg syntes var MEGET sent og går så i seng hjemme ved en veninde. Så ringer manden kl 10 om morgenen for at høre hvad jeg laver og fortæller så at han først lige var kommet hjem fra byen :O Han siger så at han ikke kunne få fat på en taxa.
Nå men så søndag aften da vi begge var kommet hjem og havde puttet ungerne, fortæller han mig så at han havde kørt i taxa med en pige her til byen fordi hun også skulle den her vej og hendes mor bor lige skråt overfor os. (-det skal lige siges at det er en ung flot single pige med den rigtige krop og alt det lort)
Han siger så at hun lige kom med ind til os for at låne toilettet SELVOM hendes mor bor lige skråt overfor. Men det var vidst bare det hun skulle og så gik hun hjem.
Hun påstår så selv at det var fordi hun ikke kunne banke hendes mor op da hun sover oppe på 1. sal i et hus. Men hvis hun ikke kan banke hende op fordi hun skal på toilet, hvordan fik hun hende så banket op når hun skulle sove? Eller sov hun måske her - tænker jeg så..
Men siden den bytur er min mand bare blevet helt vildt anderledes. Han kysser mig ikke, han snakker stort set ikke til mig medmindre det omhandler vores børn eller noget ligegyldigt noget, han er begyndt og løbe hver aften (-sjovt nok når hun også går en tur med hunden

), han er begyndt at gå helt vildt meget op i sig selv og har imens jeg har skrevet det her, været i bad i over en halv time, han har sovet på sofaen 6 ud af 7 dage, har slettet alle hans beskeder på hans mobil (-hvilket han aldrig har gjort før), jeg må ikke kigge i hans mobil som jeg plejer at må og alt sådan noget som han ikke plejer at gøre.
Mit spørgsmål er vel bare - HVAD FANDEN SKAL JEG TRO??? Er ved at gå ud af mit gode skind af det her
Anmeld