Briller eller kontaktlinser, at have på til fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.849 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Sas1990

Jeg er nærsynet og kan ikke se langt, og jeg bruger -5.50 nu når jeg bruger kontaktlinser og briller til at slappe af i øjene nogen gange i sær om aften. Det er mere til dem der har briller og kontakt linser. Hvad ville i vælge at have på til fødselen. for hvis jeg fik veer kl lort om natten, så ved jeg ikke lige om jeg orker at tage linser i. Men kunne forstille mig at brillerne kunne være i vejen og ville selfølig følge med hvad der sker og kunne se ordenligt til min fødsel. Det er godt nok først til December jeg skal føde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

blomst84

Jeg har også høj styrke som dig -6,50 og -4,50 og bruger kontaktlinser om dagen og briller om aftenen. Jeg havde briller på til min fødsel, mest fordi jeg blev hentet med ambulance midnat og ikke fik mine linser med kunne ikke forstille mig at føde med linser, da man sover lidt er lidt vågen sover lidt igen osv... Så tror linserne ville genere

Anmeld

27. maj 2012

Sas1990

blomst84 skriver:

Jeg har også høj styrke som dig -6,50 og -4,50 og bruger kontaktlinser om dagen og briller om aftenen. Jeg havde briller på til min fødsel, mest fordi jeg blev hentet med ambulance midnat og ikke fik mine linser med kunne ikke forstille mig at føde med linser, da man sover lidt er lidt vågen sover lidt igen osv... Så tror linserne ville genere

ja okay, kan jeg godt se.men kunne os forstille mig brillerne kunne drille. gjorde de det ved dig?

Anmeld

27. maj 2012

Maise86

Jeg bruger til dagligt briller, men havde ikke mine briller på under nogle af mine fødsler.

Jeg er heller ikke stæreblind hvis jeg ikke har dem på, men kan ikke se detaljer og tingene er lidt slørede. Men havde ikke behov for at kunne se klart under forløbet

Tog dog briller på da jeg havde født

Anmeld

27. maj 2012

Sas1990

Maise86 skriver:

Jeg bruger til dagligt briller, men havde ikke mine briller på under nogle af mine fødsler.

Jeg er heller ikke stæreblind hvis jeg ikke har dem på, men kan ikke se detaljer og tingene er lidt slørede. Men havde ikke behov for at kunne se klart under forløbet

ja okay jeg kan virkelig ikke undvære mine briller eller linser hvis jeg skal noget, og ville gerne følge med hvad der sker.

Anmeld

27. maj 2012

Solstrålebørn

Hvis jeg stod i den situation, vil jeg nok vælge briller, tror ikke jeg orkede at tage kontaktlinserne... Bruger selv linser dagligt.. 

Anmeld

27. maj 2012

Happiness

Hej.

Jeg bruger dagligt linser,og briller om aftenen. Jeg havde mine linser i da jeg fødte. Selv om det var kl 3 om natten Har det bedst tilpas med linser, og ville være sikker på jeg kunne se hver eneste detalje på lillemanden når han kom ud.

Synes du skal have begge dele med, og så bruge det du føler for når tiden kommer.

Anmeld

27. maj 2012

Aagaard

Maise86 skriver:

Samme her

Anmeld

27. maj 2012

spj

Jeg har linser på fra jeg står op til jeg går i seng, og jeg havde briller på under fødslen og resten af dagen.
Jeg bruger kun min briller meget meget lidt pg synes overhovedet ikke de var generende.
Jeg havde også linser med i tasken, men havde ikke behov for at skifte til dem.

Anmeld

28. maj 2012

Eliza

Jeg ville ønske jeg havde haft linserr.. det hele gik så stærkt, så eneste smertelindring jeg nåede var den lede lattergat/ilt maske og den var dælme skide træls når jeg skulle ha brillerne af i hver ve for at få den på.. bruger styrke muldvarp ca. så kunne ikke holde ud at ligge uden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.