Det der med at ligge med numsen op ad :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Solstrålebørn

Da vi gik igang med baby projekt første gang, gjorde jeg det først efter et par måneder. Efter at jeg havde haft numsen lidt op ad, testede jeg også positiv da jeg skulle teste.. 

Om det har virket, det ved jeg ikke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Solstrålebørn skriver:

Da vi gik igang med baby projekt første gang, gjorde jeg det først efter et par måneder. Efter at jeg havde haft numsen lidt op ad, testede jeg også positiv da jeg skulle teste.. 

Om det har virket, det ved jeg ikke... 

Nej det er lige det, men altså, det skader nok ikke Jeg tror bare at jeg fortsætter med det

Anmeld

28. maj 2012

Solstrålebørn

Anonym skriver:

Nej det er lige det, men altså, det skader nok ikke Jeg tror bare at jeg fortsætter med det

Tror heller ikke det skader... Måske du har heldet med dig næste gang du skal teste positiv 

Anmeld

28. maj 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Det gør jeg også

Anmeld

28. maj 2012

Nille-pigen

nej det har jeg faktisk aldrig gjort.... til gengæld så lå jeg med benene godt op i luften...

Anmeld

28. maj 2012

oerbaek

nej det har jeg aldrig gjort og vi har 3 børn nu

Anmeld

28. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Jeg synes også at jeg har hørt det flere gange. Så der må næsten være noget om det. 

Jeg prøver ikke at tænke for meget på det, men det er altså bare super svært, når man ønsker det så meget. 

Det er nemlig bare svært... jeg prøvede også flere gange men alligevel handlede det hele jo om baby... Jeg kunne først slå tankerne fra da jeg vidste vi kunne få hjælp inden for en overskuelig fremtid...

Anmeld

28. maj 2012

B&J

nej tror altid der max går 10 minutter efter vi har sex så er jeg i bad det har jeg slet ikke tænkt over

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Nille-pigen skriver:

nej det har jeg faktisk aldrig gjort.... til gengæld så lå jeg med benene godt op i luften...

Det er også en måde at gøre det på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.