Det der med at ligge med numsen op ad :p

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2012

Masig

Jeg lå med numsen op og blev liggende i sengen og alle de der ting i 10 mdr... i 11. måned i projektet valgte vi at holde pause fordi vi skulle insemineres to måneder efter, så vi havde lige brug for lidt ro omkring det... Så der gjorde jeg ingenting, vi havde sex da vi havde lyst og jeg gik ud og tissede og i bad bagefter, og jeg blev altså gravid den måned... Tænk på alle de ups'ere der findes, det har måske lige været en quicky, hvor man bestemt ikke har ligget 20 min bagefter... Og det kommer der mange babyer ud af...

Den helt rigtige svømmer skal nok selv finde vej når tid er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2012

LauraL

Jeg har heller aldrig ligget med numsen op bagefter og har lige testet positiv i sidste uge..
Jeg læste et sted at de sædsæller der "skal bruges" bliver sprøjtet så langt op at de ikk kan falde ud igen... Så det der evt skulle løbe ud ved at gå ud og tisse, rejse sig op, gå i bad osv det er rent overskud og alligvel aldrig vil nå op til ægget.....

Men man kan sikkert ha meget sjovt ud af at lige det med benene i vejret!!!
Pøj pøj med projektet....

Anmeld

28. maj 2012

JH12

Ja det gjorde jeg .. Ved ikke om det hjalp - men ihvertfald blev jeg gravid i første forsøg

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Jeg lå med numsen op og blev liggende i sengen og alle de der ting i 10 mdr... i 11. måned i projektet valgte vi at holde pause fordi vi skulle insemineres to måneder efter, så vi havde lige brug for lidt ro omkring det... Så der gjorde jeg ingenting, vi havde sex da vi havde lyst og jeg gik ud og tissede og i bad bagefter, og jeg blev altså gravid den måned... Tænk på alle de ups'ere der findes, det har måske lige været en quicky, hvor man bestemt ikke har ligget 20 min bagefter... Og det kommer der mange babyer ud af...

Den helt rigtige svømmer skal nok selv finde vej når tid er

Hvor er det fantastik at høre! Mange gange tillykke. 

Men det er også lidt tankevækkende synes jeg. Når man prøver for meget, kan man ikke 

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

LauraL skriver:

Jeg har heller aldrig ligget med numsen op bagefter og har lige testet positiv i sidste uge..
Jeg læste et sted at de sædsæller der "skal bruges" bliver sprøjtet så langt op at de ikk kan falde ud igen... Så det der evt skulle løbe ud ved at gå ud og tisse, rejse sig op, gå i bad osv det er rent overskud og alligvel aldrig vil nå op til ægget.....

Men man kan sikkert ha meget sjovt ud af at lige det med benene i vejret!!!
Pøj pøj med projektet....

Mange tak 

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Ja det gjorde jeg .. Ved ikke om det hjalp - men ihvertfald blev jeg gravid i første forsøg

Ja hos mig virkede det ikke i første forsøg, men vi er også kun ved 2., så det kommer nok alt sammen

Anmeld

28. maj 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Ja - gør i det? Altså ligger med numsen op ad efter sex, så de små banditter bliver inde? 

Jeg har gjort det nogle gange, men ved egentlig ikke om det er nødvendigt. I morges lå jeg i ca. 15 min og da jeg rejste mig op, løb det ikke ud, men så nyste jeg  

Er anonym, da PB ikke er offentliggjort 

Jeg gjorde det, men det var kun så længe så min mand kunne nå at hente papir... Ellers blev sengen/gulvet/bordet vådt 

Anmeld

28. maj 2012

Masig

Anonym skriver:

Hvor er det fantastik at høre! Mange gange tillykke. 

Men det er også lidt tankevækkende synes jeg. Når man prøver for meget, kan man ikke 

Mange tak

Ja det er underligt, men der må være noget om det der med at man stresser kroppen så den bare ikke er i stand til at blive gravid.. Jeg tænker sådan ldit at stress jo ikke er en særlig god betingelse for en graviditet, og hvis kroppen så er stresset pga man gør for stort et nr ud af det, så tror jeg simpelthen bare den strejker og ikke vil tage imod en graviditet...

Det er ikke sikkert det er sådan, nogle bliver jo gravide selvom de tænker meget over det, men jeg tror det var tilfældet med os, for jeg var virkelig stresset over at det ikke ville lykkes...

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg gjorde det, men det var kun så længe så min mand kunne nå at hente papir... Ellers blev sengen/gulvet/bordet vådt 

Det gør jeg også

Anmeld

28. maj 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Mange tak

Ja det er underligt, men der må være noget om det der med at man stresser kroppen så den bare ikke er i stand til at blive gravid.. Jeg tænker sådan ldit at stress jo ikke er en særlig god betingelse for en graviditet, og hvis kroppen så er stresset pga man gør for stort et nr ud af det, så tror jeg simpelthen bare den strejker og ikke vil tage imod en graviditet...

Det er ikke sikkert det er sådan, nogle bliver jo gravide selvom de tænker meget over det, men jeg tror det var tilfældet med os, for jeg var virkelig stresset over at det ikke ville lykkes...

Jeg synes også at jeg har hørt det flere gange. Så der må næsten være noget om det. 

Jeg prøver ikke at tænke for meget på det, men det er altså bare super svært, når man ønsker det så meget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.