Philadelphia Marabou :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

BellaCiinea

Baagøe skriver:

OMG Mon ikke den findes billigere i Netto f.eks.?

Joh, mon ikk =) kommer bare ikk rigtig andre steder hen end Spar, da det ligger på den anden side af vejen, og bor 7-8km fra midtbyen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Pige2009

IsabellaCiinea skriver:

Joh, mon ikk =) kommer bare ikk rigtig andre steder hen end Spar, da det ligger på den anden side af vejen, og bor 7-8km fra midtbyen

Nå, ja, men prøv den da!

Anmeld

8. juni 2012

BellaCiinea

Baagøe skriver:

Nå, ja, men prøv den da!

Jah, men men..! Tænk hvis jeg falder for den.. arrrrj altså Det ville sgu ikk være så godt...

Anmeld

8. juni 2012

Pige2009

IsabellaCiinea skriver:

Jah, men men..! Tænk hvis jeg falder for den.. arrrrj altså Det ville sgu ikk være så godt...

Hi hi

Anmeld

8. juni 2012

BellaCiinea

Baagøe skriver:

Hi hi

Anmeld

8. juni 2012

Pige2009

IsabellaCiinea skriver:

Velbekomme

Anmeld

8. juni 2012

BellaCiinea

Baagøe skriver:

Velbekomme

Tark Tror jeg køwer en i næste uge

Anmeld

8. juni 2012

Pige2009

IsabellaCiinea skriver:

Tark Tror jeg køwer en i næste uge

------

Anmeld

9. juni 2012

mariamiss6

Jeg fandt den til en 20'er i Fakta....

Gik hjem og smurte 3 franskbrødsmadder med det, og kunne næsten ikke engang få den første mad ned...

Jeg synes det er noget underligt noget... Den er ligesom meget spids i smagen... Hmmm, svært at forklare... Jeg synes ikke den smager hverken af chokolade eller af ost, og jeg kan faktisk ikke lide den....

Jeg endte med at klappe de sidste to sammen, skære dem over, og smide dem i ungernes madkasse, i håb om at ungerne kunne lide det (det kunne de godt), så jeg slap for at smide det ud....

Jeg kan ellers godt lide smørechokolade, både nutella og alle de andre billigere typer... Og jeg er altså sådan en type der lægger tandmayonnaise oven på ALT, og tandsmør under, og ja, jeg råæder chokolade og ost til dagligt, hver for sig.... 

Men marabou-philadelphia - så absolut nej tak....

Anmeld

9. juni 2012

BellaCiinea

mariamiss6 skriver:

Jeg fandt den til en 20'er i Fakta....

Gik hjem og smurte 3 franskbrødsmadder med det, og kunne næsten ikke engang få den første mad ned...

Jeg synes det er noget underligt noget... Den er ligesom meget spids i smagen... Hmmm, svært at forklare... Jeg synes ikke den smager hverken af chokolade eller af ost, og jeg kan faktisk ikke lide den....

Jeg endte med at klappe de sidste to sammen, skære dem over, og smide dem i ungernes madkasse, i håb om at ungerne kunne lide det (det kunne de godt), så jeg slap for at smide det ud....

Jeg kan ellers godt lide smørechokolade, både nutella og alle de andre billigere typer... Og jeg er altså sådan en type der lægger tandmayonnaise oven på ALT, og tandsmør under, og ja, jeg råæder chokolade og ost til dagligt, hver for sig.... 

Men marabou-philadelphia - så absolut nej tak....

Ja enten er man vild med den eller så er man ikk lyder det til på de fleste.. der er ikk rigtig nogen mellemvej

Der er ikke andet for at jeg må prøve den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.