Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: De sælger faktisk ok godt, og i Tyskland er de den næst bedste sælgende variant efter naturel Jeg synes den er ok og tænker, at den ville være mere end ok i sådan nogle små butterdejssnegle, det skal i hvert fald prøves
De sælger faktisk ok godt, og i Tyskland er de den næst bedste sælgende variant efter naturel Jeg synes den er ok og tænker, at den ville være mere end ok i sådan nogle små butterdejssnegle, det skal i hvert fald prøves
Ja tror da bestemt også det vil smage godt i sådan en gang butterdejs halløj...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IsabellaCiinea skriver: .. Nogen der har smagt den? Tænker at det nok ikke er helt tosset... Kender mange der spiser nutella med en skive ost ovenpå. Og.. ..Altså cheesecake m. chokolade.. ja tak... så hvorfor ikk en smøreost m. chokolade.. har ikke selv købt den da jeg sys den er ALT for dyr Og ja, jeg keeeeder mig lige nu!
.. Nogen der har smagt den?
Tænker at det nok ikke er helt tosset...
Kender mange der spiser nutella med en skive ost ovenpå.
Og..
..Altså cheesecake m. chokolade.. ja tak... så hvorfor ikk en smøreost m. chokolade.. har ikke selv købt den da jeg sys den er ALT for dyr
Og ja, jeg keeeeder mig lige nu!
Min kæreste siger han var ved at da han smagte den
morethanperfect skriver: Min kæreste siger han var ved at da han smagte den
Oh
Haha, ja det har nok en ret karakteristisk smag
Har hørt den skulle være rigtig dårlig
Baagøe skriver: Har hørt den skulle være rigtig dårlig
Hmm må prøve den
Mange siger den er god og mange siger den er dårlig
IsabellaCiinea skriver: Hmm må prøve den Mange siger den er god og mange siger den er dårlig
Ja, man er jo nok nødt til at æde de 18,95 kr. eller hvad den nu koster blot for at smage den
Baagøe skriver: Ja, man er jo nok nødt til at æde de 18,95 kr. eller hvad den nu koster blot for at smage den
26.95 i Spar...
syntes virkelig ikke det smager godt og kan slet ikke forstå at der bliver sammenlignet med smagen af nutella.. for syntes det er LANGT fra..
Kamulla skriver: syntes virkelig ikke det smager godt og kan slet ikke forstå at der bliver sammenlignet med smagen af nutella.. for syntes det er LANGT fra..
IsabellaCiinea skriver: 26.95 i Spar...
OMG Mon ikke den findes billigere i Netto f.eks.?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128