Nu sidder jeg så her igen, suk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

LR85

lotchen skriver:

God kamp Byggemand Bob er også et hit her!

Det virker ikke foreløbig. Han er stadig vågen. 

Ved bare han blir umulig senere hvis haninke får hvilet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

klmf

LR85 skriver:

Det virker ikke foreløbig. Han er stadig vågen. 

Ved bare han blir umulig senere hvis haninke får hvilet

Samme her, omkring kl.17 erstattes min glade dreng med en kropumulig kanalje, der er totalt i trods indtil der er mad

Anmeld

27. maj 2012

LR85

lotchen skriver:

Samme her, omkring kl.17 erstattes min glade dreng med en kropumulig kanalje, der er totalt i trods indtil der er mad

Her faldt han i søvn kl 14.15 og er lige vågnet. Så glad dreng, men nok også en dreng vi først får i seng kl 20-21 stykker

Anmeld

27. maj 2012

klmf

LR85 skriver:

Her faldt han i søvn kl 14.15 og er lige vågnet. Så glad dreng, men nok også en dreng vi først får i seng kl 20-21 stykker

Ja, det er så ved at være bagsiden af medaljen mht. middagslur. Normalt får vi ham først i seng 20.30 (sover ved en 21-tiden) og det synes jeg egentlig er for sent når man skal op og være aktiv Åh, de børn og alle vores bekymringer

Anmeld

27. maj 2012

LR85

lotchen skriver:

Ja, det er så ved at være bagsiden af medaljen mht. middagslur. Normalt får vi ham først i seng 20.30 (sover ved en 21-tiden) og det synes jeg egentlig er for sent når man skal op og være aktiv Åh, de børn og alle vores bekymringer

Ja de fylder en hjerte og bekymringer hele tiden. 

Meeen det er nu heldigvis sjældent a han først falder i søvn så sent. 

Det gælder nok bare om a nyde a de overhoved sover middagslur. Tror godt nok dagene kan blive lange uden middagslur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.