Nu sidder jeg så her igen, suk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

klmf

- og prøver at få banditten til at sove middagslur. Barnevognen er droppet, nu forsøger vi hans seng. Foreløbig går det ikke godt, selvom han er så træt så træt.

Han er 2½ og jeg synes han er for lille til at undvære luren. Men er han det?? Andre med 2½ årige eller deromkring, der har droppet middagsluren??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

LLN

lotchen skriver:

- og prøver at få banditten til at sove middagslur. Barnevognen er droppet, nu forsøger vi hans seng. Foreløbig går det ikke godt, selvom han er så træt så træt.

Han er 2½ og jeg synes han er for lille til at undvære luren. Men er han det?? Andre med 2½ årige eller deromkring, der har droppet middagsluren??

Hvis du kan mærke at han er meget træt kan han jo ikke undvære luren. Vores søn begyndt at springe luren over nogle dage i weekenden i den alder hvis der ikke skulle ske det store om eftermiddagen/aften.

Anmeld

27. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina stoppede med, at sove lur til nytår, hvor hun var 2 år og 9 mdr. Jeg brugte alt for lang tid på, at få hende til, at sove 1/2 time og når hun så sov havde vi et hyr om aften til, at få hende til, at sove.

Børn er forskellige og noget stopper tidligt, hvor andre sover til de er 4 år. Synes du skal gøre op med dig selv, hvad din søns behov er.

Anmeld

27. maj 2012

klmf

LLN skriver:

Hvis du kan mærke at han er meget træt kan han jo ikke undvære luren. Vores søn begyndt at springe luren over nogle dage i weekenden i den alder hvis der ikke skulle ske det store om eftermiddagen/aften.

Lige når vi har spist ved 12-tiden, så hænger øjnene. Men nu sidder han her i sofaen kl 13.12, hvor mor har opgivet kampen og hygger med Peter Plys-DVD (mor skal jo have sit middagshvil) - og der ser han ikke træt ud. Overvejer om ikke det bare er sådan det skal være....

Anmeld

27. maj 2012

klmf

MoarHvidovre skriver:

Lina stoppede med, at sove lur til nytår, hvor hun var 2 år og 9 mdr. Jeg brugte alt for lang tid på, at få hende til, at sove 1/2 time og når hun så sov havde vi et hyr om aften til, at få hende til, at sove.

Børn er forskellige og noget stopper tidligt, hvor andre sover til de er 4 år. Synes du skal gøre op med dig selv, hvad din søns behov er.

Nu sidder han her og ser vældig frisk ud. Sidder dog stille, så måske han bare har brug for en 'stille-time' med lidt mere rolig aktivitet og så får et hvil på den måde. Tror vi afprøver den model...

Tak for svar

Anmeld

27. maj 2012

LLN

lotchen skriver:

Lige når vi har spist ved 12-tiden, så hænger øjnene. Men nu sidder han her i sofaen kl 13.12, hvor mor har opgivet kampen og hygger med Peter Plys-DVD (mor skal jo have sit middagshvil) - og der ser han ikke træt ud. Overvejer om ikke det bare er sådan det skal være....

Det er vel også fint nok hvis han får et lille hvil på sofaen med en film i weekenden. Hvis han er træt falder han så bare i søvn der og får en lille lur.

Anmeld

27. maj 2012

LR85

lotchen skriver:

Min dreng har også svært ved a overgive sig til middagsluren. Vi ligger pt og ser byggemand bob i sengen. Håber han falder i søvn snart

Anmeld

27. maj 2012

klmf

LLN skriver:

Det er vel også fint nok hvis han får et lille hvil på sofaen med en film i weekenden. Hvis han er træt falder han så bare i søvn der og får en lille lur.

Ja. Skal nok bare vænne mig til at jeg snart har en stor dreng Store drenge, andre rutiner

Tak for svar

Anmeld

27. maj 2012

klmf

LR85 skriver:

Min dreng har også svært ved a overgive sig til middagsluren. Vi ligger pt og ser byggemand bob i sengen. Håber han falder i søvn snart

God kamp Byggemand Bob er også et hit her!

Anmeld

27. maj 2012

B&J

i har ikke prøvet når det er han skal sove så bare sid stille og roligt med ham evt over en film eller bog slappe af i ½-1 time også kan være han får energien igen.. for lyder som om han gerne vil springe middagsluren over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.