Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Annana89 skriver: Ahhh jeg har samme bøn!! Er højgravid og mine ankler er begyndt at hæve! Puha orker ikke at pakke:0/
Ahhh jeg har samme bøn!! Er højgravid og mine ankler er begyndt at hæve! Puha orker ikke at pakke:0/
Ej, hvor træls. Hvis jeg finder nogen til at hjælpe sender jeg dem over til dig bagefter. Så er de øvet så ved de hvad de skal gøre.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nolle skriver: HELT VILDT !!!!!!! skuffet over dem
HELT VILDT !!!!!!! skuffet over dem
Nolle skriver: Ej, hvor træls. Hvis jeg finder nogen til at hjælpe sender jeg dem over til dig bagefter. Så er de øvet så ved de hvad de skal gøre.
Fedt fedt! Så vil jeg smække mine "stolper" op og tage en slapper;0)
Annana89 skriver: Fedt fedt! Så vil jeg smække mine "stolper" op og tage en slapper;0)
Det synes jeg helt bestemt du skulle gøre
Kofoed. skriver: Ærgerlig i bo i den anden ende af jylland, vi har ellers masser af flyttekasser som fylder lige nu. Held og lykke med pasningen.
Ærgerlig i bo i den anden ende af jylland, vi har ellers masser af flyttekasser som fylder lige nu. Held og lykke med pasningen.
Ej hvor træls . men hvis nu du skal til nordjylland inde få de næste par timer, så sig til
Nolle skriver: Jeg har nu osse flyttet MANGE gange. Tror jeg har boet det samme sted i aller MAX 3 år. - Det var en go idé den hade jeg ikke slev tænkt på, mange tak
Jeg har nu osse flyttet MANGE gange. Tror jeg har boet det samme sted i aller MAX 3 år.
- Det var en go idé den hade jeg ikke slev tænkt på, mange tak
de lyder lige som mig... det er ikke sjovt....
håber du finder de flyttekasser
Nolle skriver: Ej hvor træls . men hvis nu du skal til nordjylland inde få de næste par timer, så sig til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128