Søger nogen der gider at pakke vores ting !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
837 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. maj 2012

Nolle

En ting jeg HADER ved at flytte det er virklige at PAKKE ! !
Er der lige nogen der melder sig firvillig ?

ISÆR NÅR MAN IKKE HAR FLYTTEKASSER !!!
^det søger jeg forsresten også ' Helt i nordjylland 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Missq4

hehe ja så er det da heller ikke så nemt at pakke hvis man ikke har noget at pakke i jeg hader nu mere at flytte især hvis det er fra 3 sal til 3 sal puha hader trapper men ellers er det fedt at flytte komme ind i et nyt rent hjem ihhh ville gerne flytte

Anmeld

27. maj 2012

B&J

HADER AT PAKKE OG FLYTTE men nok fordi jeg har gjord det så mange gange øv øv... nu ved jeg ikke lige hvor i nordjylland du bor men evt gå ind på facebook der har de jo de loppemarkeds sider der kan du jo skrive om der er nogle der har nogle flyttekasser billigt eller gratis

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Bare smid det hele i sorte sække så går det hurtigt...
Måske ikke lige det der kan gå i stykker hehe...

Anmeld

27. maj 2012

Nolle

Missq4 skriver:

hehe ja så er det da heller ikke så nemt at pakke hvis man ikke har noget at pakke i jeg hader nu mere at flytte især hvis det er fra 3 sal til 3 sal puha hader trapper men ellers er det fedt at flytte komme ind i et nyt rent hjem ihhh ville gerne flytte

Heldigvis har jeg aldrig vært med at flytte ting oppe på 3 sal, selvom jeg har bort der oppe et par gange
- Har haft folk til det  

Anmeld

27. maj 2012

Nolle

B&J skriver:

HADER AT PAKKE OG FLYTTE men nok fordi jeg har gjord det så mange gange øv øv... nu ved jeg ikke lige hvor i nordjylland du bor men evt gå ind på facebook der har de jo de loppemarkeds sider der kan du jo skrive om der er nogle der har nogle flyttekasser billigt eller gratis

Jeg har nu osse flyttet MANGE gange. Tror jeg har boet det samme sted i aller MAX 3 år. 

- Det var en go idé den hade jeg ikke slev tænkt på, mange tak 

Anmeld

27. maj 2012

Nolle

pemiro skriver:

Bare smid det hele i sorte sække så går det hurtigt...
Måske ikke lige det der kan gå i stykker hehe...

Var også min plan lige ind til jeg sankket med dem der ville hjælpe DET SKULLE VÆRE I KASSER !! .. Total røv.

Anmeld

27. maj 2012

pemiro

Nolle skriver:

Var også min plan lige ind til jeg sankket med dem der ville hjælpe DET SKULLE VÆRE I KASSER !! .. Total røv.

Øv hahaha

Anmeld

27. maj 2012

Annana89

Ahhh jeg har samme bøn!! Er højgravid og mine ankler er begyndt at hæve! Puha orker ikke at pakke:0/

Anmeld

27. maj 2012

Nolle

pemiro skriver:

Øv hahaha

HELT VILDT !!!!!!! 
skuffet over dem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.