Dåbskage til Lucas...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Nej man ved jo aldrig hvem der kigger med Gæsterne skulle jo helst ikke se den før festen

Nej vel

Den er til en klassekammerats dreng, der skal døbes i morgen, så hun har fået kagen, men vil lige vente alligevel...

Hun er så sød, første gang jeg havde kage ned til klassen, så sagde hun, at når hun skulle giftes eller holde dåb, så skulle jeg lave kagerne, og den bliver så den første

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Nej vel

Den er til en klassekammerats dreng, der skal døbes i morgen, så hun har fået kagen, men vil lige vente alligevel...

Hun er så sød, første gang jeg havde kage ned til klassen, så sagde hun, at når hun skulle giftes eller holde dåb, så skulle jeg lave kagerne, og den bliver så den første

Det er jo dejligt når folk nyder det arbejde man lægger i det

Anmeld

27. maj 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Det er jo dejligt når folk nyder det arbejde man lægger i det

Ja, den er det hele værd....

Anmeld

27. maj 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Ja, den er det hele værd....

Ja én ting er at man selv synes godt om sit arbejde men når modtageren er tilfreds. Så er det bare perfekt!

Jeg lavede en kobberbryllups kage til en ven. Som en del af deres gave. Det var den første jeg lavede og der var mange mangler, jeg brugte marcipan og det drillede en del.. Da de fik den begyndte min veninde at græde. Og vidste slet ikke hvad hun skulle gøre af sig selv (de vidste ikke der kom en kage) Det var det hele værd!!

Anmeld

27. maj 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Ja én ting er at man selv synes godt om sit arbejde men når modtageren er tilfreds. Så er det bare perfekt!

Jeg lavede en kobberbryllups kage til en ven. Som en del af deres gave. Det var den første jeg lavede og der var mange mangler, jeg brugte marcipan og det drillede en del.. Da de fik den begyndte min veninde at græde. Og vidste slet ikke hvad hun skulle gøre af sig selv (de vidste ikke der kom en kage) Det var det hele værd!!

Det er bare det bedste, at kunne glæde andre, at det så også smager godt og ser godt ud, det er jo bare et plus....

Anmeld

27. maj 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Det er bare det bedste, at kunne glæde andre, at det så også smager godt og ser godt ud, det er jo bare et plus....

Lige præcis

Anmeld

28. maj 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Lige præcis

Anmeld

28. maj 2012

Faith

Du er altså virkelig bare utrolig dygtig.

Du har ikke overvejet at blive konditor?

Anmeld

28. maj 2012

Dot D

Faith skriver:

Du er altså virkelig bare utrolig dygtig.

Du har ikke overvejet at blive konditor?

Mange tak, hvor er du sød

Og jo, det har jeg overvejet Jeg søgte ind på pædagoguddannelsen, og jeg havde sagt, at hvis jeg ikke kom ind, så ville jeg være konditor i stedet for... Men jeg kom ind, så nu bager jeg bare for hyggen og hobbyens skyld

Anmeld

28. maj 2012

Faith

Dot D skriver:

Mange tak, hvor er du sød

Og jo, det har jeg overvejet Jeg søgte ind på pædagoguddannelsen, og jeg havde sagt, at hvis jeg ikke kom ind, så ville jeg være konditor i stedet for... Men jeg kom ind, så nu bager jeg bare for hyggen og hobbyens skyld

Man kan i hvert fald se du lægger hjerte og sjæl i dine kager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.