Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her er en dåbskage til Lucas´s dåb i dag... Det er chokoladekage med hindbærmousse smurt med PSC med Temp 12 cider...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Et mesterværk Jeg er helt vild med de små, søde sko.
Et mesterværk Jeg er helt vild med de små, søde sko.
Mange tak De er nemlig rigtig søde, og faktisk ret nemme at lave....
Kunne du ikke arrangere et kagekursus?Det kunne være fantastisk at kunne lave en kage, der ikke ligner noget, min datter har lavet
PT skriver: Kunne du ikke arrangere et kagekursus?Det kunne være fantastisk at kunne lave en kage, der ikke ligner noget, min datter har lavet
Jo, og det varer ikke så længe, inden jeg gør det... Skal bare lige have fundet ud af, hvornår vores nye "hus" i byen er ledigt efter indvielsen d. 9.juni, så skal der sørme laves kager deroppe
Skal nok lave et indlæg, når tiden kommer
Dot D skriver: Jo, og det varer ikke så længe, inden jeg gør det... Skal bare lige have fundet ud af, hvornår vores nye "hus" i byen er ledigt efter indvielsen d. 9.juni, så skal der sørme laves kager deroppe Skal nok lave et indlæg, når tiden kommer
PT skriver: Det lyder godt - glæder mig allerede
Det lyder godt - glæder mig allerede
Nettemor skriver: Endnu en super flot kage fra din hånd Elsker babyen med den lille ble/underbuks
Endnu en super flot kage fra din hånd Elsker babyen med den lille ble/underbuks
Mange tak skal du have ja, sød blenumse, hi hi... skulle lige prøve det af...
Der kommer en mere i morgen, vil bare ikke lægge billeder ind, før dåben er overstået
Dot D skriver: Mange tak skal du have ja, sød blenumse, hi hi... skulle lige prøve det af... Der kommer en mere i morgen, vil bare ikke lægge billeder ind, før dåben er overstået
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128