Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Bruge strømpegarn til at hækle de dyr og legemad med? Har nemlig en masse af det og ville gerne prøve at hækle mere end bare kanter
Bruge strømpegarn til at hækle de dyr og legemad med? Har nemlig en masse af det og ville gerne prøve at hækle mere end bare kanter
Ja, det kan du helt sikkert Garn er garn Iallefald når det gjelder stofdyr og den slags... Jeg bruger alt mulig garn når jeg hækler..har også hækler nogle små dyr med broderitråd fordi jeg havede så alt for meget af det..Held og lykke med prosjektet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyLille skriver: Ja, det kan du helt sikkert Garn er garn Iallefald når det gjelder stofdyr og den slags... Jeg bruger alt mulig garn når jeg hækler..har også hækler nogle små dyr med broderitråd fordi jeg havede så alt for meget af det..Held og lykke med prosjektet
Tak Jeg må igang
det kan du sagtens.. der findes også opskrifter på fede hæklede sokker..
ønskebarn74 skriver: det kan du sagtens.. der findes også opskrifter på fede hæklede sokker..
Jeg har lige fundet en opskrift på en en hæklet orkide. Det må jeg prøve kræfter med.
Nettemor skriver: Jeg har lige fundet en opskrift på en en hæklet orkide. Det må jeg prøve kræfter med.
fedt..
er igang med den fineste lille djævlehue..
denne her..
ønskebarn74 skriver: fedt.. er igang med den fineste lille djævlehue.. denne her..
Nårh hvor er den sød! Glæder mig til at se din Uhh jeg er spændt på om jeg kan finde ud af det her.. Hvad betyder hv stgm?
Nettemor skriver: Nårh hvor er den sød! Glæder mig til at se din Uhh jeg er spændt på om jeg kan finde ud af det her.. Hvad betyder hv stgm?
halv stangmaske..
smid et billede af din..
ønskebarn74 skriver: halv stangmaske.. smid et billede af din..
Hvordan pokker kan man lave en halv maske? youtube here I come
Nettemor skriver: Hvordan pokker kan man lave en halv maske? youtube here I come
vil anbefale dig at investere i Sys fredens hækleskole.. den er lille og fin til også at tage med og med udførlige billeder og FEDE opskrifter..
den koster kun 50kr..
se her søde!!!
http://www.hendesverden.dk/handarbejdsskolen/Handarbejdsskolen-A-N/Hakleskolen/Halv-stangmaske/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128