Kan man (hækling)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.094 visninger
33 svar
0 synes godt om
26. maj 2012

Nettemor

Bruge strømpegarn til at hækle de dyr og legemad med? Har nemlig en masse af det og ville gerne prøve at hækle mere end bare kanter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Bruge strømpegarn til at hækle de dyr og legemad med? Har nemlig en masse af det og ville gerne prøve at hækle mere end bare kanter

Jeg ved ikke, "hvad man kan", men jeg hækler med det garn, jeg nu har, eller det jeg finder, jeg kan lide...

Strømpegarn er jo rimeligt stærkt, så det burde kunne holde til mange "bamsekram"

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Jeg ved ikke, "hvad man kan", men jeg hækler med det garn, jeg nu har, eller det jeg finder, jeg kan lide...

Strømpegarn er jo rimeligt stærkt, så det burde kunne holde til mange "bamsekram"

Det var lidt det jeg tænkte Og det er jo ikke voldtykt.. Og så har jeg nemlig sådan noget der skifter i farve så tænkte lidt at man kunne få nogle sjove dyr og bamser

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Forresten så gik det super med kagen Selv om jeg ikke havde flydende margarine Men jeg har jo så heller ikke noget sammenligningsgrundlag

Men jeg kunne forestille mig den er rigtig god at smøre op. Jeg har også opskriften på en god chokoladekage men den smuldre helt vildt..

Anmeld

26. maj 2012

JulieE

Hvor for skulle du ikke kunne det?  Det er jo garn  Jeg hækler af alle mulige garnrester jeg har arvet og det går fint 

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Hvor for skulle du ikke kunne det?  Det er jo garn  Jeg hækler af alle mulige garnrester jeg har arvet og det går fint 

Det må jeg få afprøvet så Så er det jo bare lige det om jeg kan finde ud af mere end bare kant hækling

Anmeld

26. maj 2012

Dinna88

Strømpegarn er som regel uld, og det ville jeg bestemt ikke spilde på bamser!! Det bliver vist en dyr fornøjelse. Dette er dog medmindre det er sølle rester. Derudover er strømpegarn jo slet ikke så behageligt som bomuld er

Anmeld

26. maj 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Det må jeg få afprøvet så Så er det jo bare lige det om jeg kan finde ud af mere end bare kant hækling

Hvis du kan hækle kanter, kan du helt sikkert også hækle alt mulig andet... bare følg opskriften 

God hæklelyst!! 

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

Dinna88 skriver:

Strømpegarn er som regel uld, og det ville jeg bestemt ikke spilde på bamser!! Det bliver vist en dyr fornøjelse. Dette er dog medmindre det er sølle rester. Derudover er strømpegarn jo slet ikke så behageligt som bomuld er

Jamen det er fordi jeg har fået en masse garn Og noget skal det jo bruges på

Noget af det er 50% bomuld og 50% akryl. Noget af det andet jeg har er 75 % superwash uld og 25 % nylon. Er det skidt?

Anmeld

26. maj 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Hvis du kan hækle kanter, kan du helt sikkert også hækle alt mulig andet... bare følg opskriften 

God hæklelyst!! 

Tark Glæder mig til at prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.