Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åhhhh en dejlig besked at komme ind og læse fra dig søde..
ALT ALT ALT er krydset herfra..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mullefisen2011 skriver: Åhhhh en dejlig besked at komme ind og læse fra dig søde.. ALT ALT ALT er krydset herfra..
1000 tak søde!!!
god pinse!!!
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!! god pinse!!!
Og lige over til dig sødesen!!!! Hepper alt hvad jeg kan, uden at ligne en jubelidiot der jubler spontant uden nogen kender grunden hehehe
ønskebarn74 skriver: har været til scanning idag.. og min slimhinde er perfekt!!! 8mm.. så på mandag tager de vores æg op af frysreren og de skal ligges op på tirsdag.. så nu står den på crinone 2 gange dagligt fra imorgen og estrofem 2 gange dagligt, 2piller af gangen.. så nu har ægbasserne bare at arte sig!!! weeeehuuuu, jeg er snart ruger igen.. god pinse til jer alle sammen!!!
har været til scanning idag.. og min slimhinde er perfekt!!!
8mm..
så på mandag tager de vores æg op af frysreren og de skal ligges op på tirsdag.. så nu står den på crinone 2 gange dagligt fra imorgen og estrofem 2 gange dagligt, 2piller af gangen..
så nu har ægbasserne bare at arte sig!!!
weeeehuuuu, jeg er snart ruger igen..
god pinse til jer alle sammen!!!
yay! DENNE gang går det godt - hepper på dig hele vejen endnu engang
Muhmi skriver: Og lige over til dig sødesen!!!! Hepper alt hvad jeg kan, uden at ligne en jubelidiot der jubler spontant uden nogen kender grunden hehehe
1000 ak søde!!!
jubelidioter er nu alid gode i min bog...
VNB skriver: yay! DENNE gang går det godt - hepper på dig hele vejen endnu engang
1000 tak søde..
det skal bare være vores tur..
god pinse!!..
ønskebarn74 skriver: 1000 ak søde!!! jubelidioter er nu alid gode i min bog...
Yaaaay, så vil du elske mig... Hahaha
Muhmi skriver: Yaaaay, så vil du elske mig... Hahaha
jep
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128