Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har været til scanning idag.. og min slimhinde er perfekt!!!
8mm..
så på mandag tager de vores æg op af frysreren og de skal ligges op på tirsdag.. så nu står den på crinone 2 gange dagligt fra imorgen og estrofem 2 gange dagligt, 2piller af gangen..
så nu har ægbasserne bare at arte sig!!!
weeeehuuuu, jeg er snart ruger igen..
god pinse til jer alle sammen!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: har været til scanning idag.. og min slimhinde er perfekt!!! 8mm.. så på mandag tager de vores æg op af frysreren og de skal ligges op på tirsdag.. så nu står den på crinone 2 gange dagligt fra imorgen og estrofem 2 gange dagligt, 2piller af gangen.. så nu har ægbasserne bare at arte sig!!! weeeehuuuu, jeg er snart ruger igen.. god pinse til jer alle sammen!!!
Ville bare informere dig om at jeg vold-krydser for dig
Kongmulle skriver: Ville bare informere dig om at jeg vold-krydser for dig
1000 tak søde!!!
god pinse!!!
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!! god pinse!!!
I lige måde.
Maja84 skriver: Jubii så skal det bare lykkedes, et lille jan/feb barn til jer
Jubii så skal det bare lykkedes, et lille jan/feb barn til jer
det er da lige det det skal..
glæder mig så vildt til at ruge igen!!!
hvordan har i det i varmen søde??
ønskebarn74 skriver: det er da lige det det skal.. glæder mig så vildt til at ruge igen!!! hvordan har i det i varmen søde??
Maja84 skriver: Måske min søns fødseldag bringer held og i bliver forældre der han har 30 jan Vi holder da i hvertfald varmen, lige været nede og købe sanddaler til DanielHvad med jer
Måske min søns fødseldag bringer held og i bliver forældre der han har 30 jan Vi holder da i hvertfald varmen, lige været nede og købe sanddaler til DanielHvad med jer
puha, her er varmt.. men weeee, vi skal grille..
har lavet pastasalat.. så når manden kommer op fra sin lur skal vi have marinerede nakkekotteletter på grillen med det til.. og jordbær med mælk og fløde til dessert.. mums.. rigtig sommermad..
for jer her har det lige være ægløs så nu håbet vi på en hjem lave en
Uuuuuhhhh, hvor er det spændende
Krydser ALT hvad jeg kan for at det lykkes denne gang
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128