Jeg blev gravid første gang tilbage i aug 2010 efter 8 mdrs forsøg - og vi var simpelthen så lykkelige. 2 mdr efter får jeg et opkald fra min bedste veninde at hun også er blevet gravid. Vi er glade for at vi har hinanden og følges med gennem graviditeten og alt er bare skønt
Mennn i nov. 3 dage før jeg skal til NF begynder jeg at bløde - bliver vildt bange, men har også hørt at det ikke behøver at have en betydning. Dagen efter kommer jeg til undersøgelse på sygehuset, hvor det desværre viser sig at den lille spire er gået til grunde omkring uge 7 - får derefter piller med hjem til MA, da jeg ikke ville have det fjernet kirugisk.
Alt forløber fint - abortere som jeg skal.
Men hold op hvor var det hårdt lang tid efter at følge min venindes graviditet. Det berøre mig stdig den dag i dag, når jeg kigger på hendes dejlige lille datter - at vide jeg kunne have haft en der var på hendes alder. Min veninde har dog også været rigtig god til at være der for mig og har sagtens kunne forstå at jeg har haft det svært, da vi har talt meget åbent omkring det.
Efter SA har vi prøvet i 1 ½ år og var ved at opgive håbet - men nu er jeg iflg egen beregning 7+0 og vi krydser alt hvad vi har for at det lykkes denne gang.
Men kan sagtens sætte mig ind i hvor svært det er
men en dag lykkes det også for dig.
Anmeld