Sara. skriver:
Det er meget forskelligt hvornår børns tænder titter frem! 6 uger er tidligt ja :-) Men det kan sagtens lade sig gøre...
Min kusine fødte en lille pige for snart 2 år siden. Hun blev født med en fin lille tand :-) Den er der stadig, der er bare kommet lidt flere til!
Amningen gik helt fint.... Hun hverken bed eller noget! Men de skulle igang med tandbørstningen tidligt...
Min egen søn derimod var 1 år før den første kom!
Jeg kan ikke huske hvor længe der gik fra små huller til tanden kom frem ved mine børn desværre.. men svarer gerne 1-2 uger hvis det gør dig glad 
Håber hun får det bedre i munden snart og i kan få sovet lidt.
Hvor er det vildt at nogle har en tand helt fra starten!! Skønt hun ikke bed alligevel, men jeg havde godt nok holdt vejret en del i starten af frygt for samme

og gør det også nu, for hvor kan det gøre ondt selvom det "kun" er med gummerne hun bider nu.
Det er gået lidt i ro med tænderne, og det er jo meget rart med en lille pause, så det kan da godt være, der går noget tid før de rigtig kommer frem - jeg håber, hun selv kan holde en bidering til den tid

og ellers JA det gør mig glad hvis det "kun" tager 1-2 uger! Selvom det føles som uendeligt lang tid når det står på

Anmeld